برگزاری جشن وحدت در محله چهارصد دستگاه

به مناسبت میلاد پیامبر (ص) و امام جعفر صادق (ع) با حضور مسئولین و مردم محله چهارصد دستگاه جمعه شب مراسم جشن میلاد در مجموعه فرهنگی  مذهبی محله چهارصد دستگاه برگزار شد که با استقبال خوب مردم این محله مواجه شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس، محمد مهدی جهانبخش در جمع اهالی محله چهارصد دستگاه با تبریک هفته وحدت، میلاد پیامبر (ص) و امام جعفر صادق (ع) با تشکر از حضور پر شور مردم این محله بیان کرد: پیام محبت آمیز مشارکت شما مردم عزیز در برنامه های فرهنگی را به عنوان نماینده مجموعه شهرداری به آن مجموعه منتقل می کنم.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این سلسه جشن ها ایجاد شور و نشاط میان اهالی محلات بندرعباس است و امید است پیشرفت های فرهنگی و کسب افتخارات بیشتر ساکنین این محله از شهر بندرعباس را شاهد باشیم.

در این جشن اجرای حرکات زورخانه ای توسط ورزشکاران، اجرای موسیقی توسط رضا نصیری، مداحی اسماعیل شجاعی، اجرای نمایش توسط بازیگران نمایشی استان برگزار شد که با تشویق حضار رو به رو شد.

اهدای جوایز به شرکت کنندگان در مسابقه پیامکی که پیش تر در رابطه با هفته وحدت میان اهالی محله توزیع شده بود و برپایی بازارچه به نفع کودکان بی سرپرست از جمله دیگر برنامه های اجرایی در این جشن بود.

همچنین در پایان این جشن که همراه با نورافشانی بود، یک عدد کیک به مناسبت میلاد به دست جهانبخش بریده و بین حضار تقسیم شد.

IMG_4299 IMG_4301 IMG_4324 IMG_4339 IMG_4381 IMG_4434 IMG_4508