استقبال شهروندان از ایستگاه های ۲۲ بهمن سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری بندرعباس

سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری بندرعباس ایستگاه‌های فرهنگی و ورزشی‌ای را در انتهای مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن برپا کرد که با استقبال خوب شهروندان مواجه شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری بندرعباس مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری بندرعباس اظهار کرد: شهروندان شریف، غیور و متدین شهر بندرعباس با حضور در راهپیمایی یوم‌الله۲۲بهمن بار دیگر هوشیاری خود را به معرض دید عموم به‌ویژه دشمنان سرخورده این نظام و جهان اسلام گذاشته و به جهانیان ثابت کردند با تمامی قوا و نیرو از آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) حمایت خواهند کرد.
محمدمهدی جهانبخش انتقال دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل جوان جامعه را مهم ارزیابی کرد و ابراز کرد: کودکان و نوجوانان، آینده داران انقلاب اسلامی هستند لذا انتقال دستاوردهای انقلاب به نسل جوان در تبیین این دستاوردها حائز اهمیت است.
وی عنوان کرد: این سازمان باهدف نهادینه کردن فرهنگ انقلاب در قالب برنامه‌های فرهنگی و ورزشی در پایان مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن اقدام به راه‌اندازی غرفه‌های فرهنگی و ورزشی کرد.
جهانبخش افزود: ازجمله این ایستگاه‌ها، ایستگاه نقاشی برای کودکان بود و هدف آن آشنایی کودکان از همان دوران کودکی با انقلاب اسلامی و ارزش‌های مختلف آن است.
وی ادامه داد: در ایستگاه نقاشی صدها تن از کودکان همراه با خانواده‌های خود شرکت کردند و تصویر ذهنی خود را از دوران انقلاب اسلامی به تصویر کشیدند که نقاشی روی صورت کودکان نیز از دیگر برنامه‌های این ایستگاه نقاشی بود.
جهانبخش تصریح کرد: تصاویر به‌جامانده از روزهای ابتدایی انقلاب در بندرعباس، تداعی‌کننده خاطرات آن روزها و انتقال‌دهنده مفاهیم ارزشمند اخلاقی و ایمانی است که بخشی از تصاویر ثبت‌شده از سوی “منصور نعیمی” عکاس صاحب‌نام استان هرمزگان از آن روزها در شهر بندرعباس در قالب نمایشگاهی در این ایستگاه فرهنگی به نمایش گذاشته شد.
وی بیان کرد: همچنین دهه فجر سال جاری اقدام به راه‌اندازی پویش من_انقلابی_ام کرده‌ایم و در این ایستگاه با نصب تصویر نوشته من انقلابی‌ام شهروندان از خود عکس گرفتند که عکس‌های خود را به این سازمان ارسال می‌کنند که از برندگان این مسابقه تقدیر به عمل می‌آید.
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس در پایان گفت: برگزاری مسابقه دارت نیز از دیگر برنامه‌هایی بود که در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن جهت نشاط هرچه بیشتر حاضرین در مراسم راهپیمایی امسال توسط سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری بندرعباس برگزار شد.
IMG_1314

IMG_1316

IMG_1386

IMG_1459

IMG_1537

IMG_1590

IMG_1600

IMG_1633

IMG_2012

IMG_2021

IMG_2049

IMG_2095

IMG_2113

IMG_2137