برگزاری جشن ولادت حضرت علی (ع) در سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری بندرعباس

به مناسبت میلاد حضرت علی (ع) با حضور کارکنان سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری بندرعباس در محل این سازمان جشن میلاد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری بندرعباس، مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری بندرعباس با تبریک میلاد مولی متقیان حضرت علی (ع) ابراز کرد: سال ۱۳۹۵ سال خوبی برای این سازمان بود و خدمات فرهنگی خوبی در شهر بندرعباس انجام شد که باهمت شما همکاران پرتلاش این امر محقق شد.

محمدمهدی جهانبخش بیان کرد: بی‌برنامه هیچ دستاوردی که مورد انتظار است محقق نخواهد شد و با برنامه‌ریزی و تغییرات انجام‌شده در چارت سازمان توانستیم سال موفقی را پشت سر بگذاریم.

وی ادامه داد: در سال ۹۶ نیز با بهره‌برداری از پروژه‌های فرهنگی و ورزشی این سازمان با توجه به نام‌گذاری این سال به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال توسط مقام معظم رهبری و سفارش ایشان بر تولید و اشتغال، زمینه‌های اشتغال جدیدی را فراهم خواهیم کرد.

در این مراسم که همراه با مدیحه خوانی در وصف حضرت علی (ع) بود از میان کارکنان جهت اعزام به کربلا قرعه‌کشی انجام شد که یک خانم و یک نفر نیز از آقایان برای اعزام به کربلا به‌قیدقرعه انتخاب شدند.

IMG_4434 IMG_4436 IMG_4500