برگزاری جشن ولادت حضرت علی (ع) در محله اسلام‌آباد بندرعباس

در شب میلاد حضرت علی (ع) سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری بندرعباس اقدام به برگزاری جشن میلاد در محله اسلام‌آباد بندرعباس کرد که با استقبال خوب اهالی این محله روبه‌رو  شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری بندرعباس، محمدمهدی جهانبخش مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری بندرعباس در جمع اهالی محله اسلام‌آباد بندرعباس، با تبریک ولادت حضرت علی (ع) با تشکر از حضور پرشور مردم این محله بیان کرد: هدف از برگزاری این سلسله جشن‌ها ایجاد شورونشاط میان اهالی محلات بندرعباس است و امید است پیشرفت‌های فرهنگی و کسب افتخارات بیشتر ساکنین این محله از شهر بندرعباس را شاهد باشیم.

وی رویکرد سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس در انجام فعالیت‌های اجتماعی، هنری و ورزشی عنوان کرد و افزود: برگزاری این برنامه شاد و مفرح در دل محلات و برگزاری هرچه باشکوه‌تر این برنامه‌ها نسبت به سال‌های قبل از وظایف مهم سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری بندرعباس است.

جهانبخش ادامه داد: با توجه به حضور مدیران شهری در این جشن‌ها، می‌توان از آن به‌عنوان پل ارتباطی بسیار مناسب در جهت حل مشکلات مردم محله یادکرد و مشکلات و مسائل شهروندان از نزدیک بررسی شود.

جهانبخش اضافه کرد: برگزاری جشن‌ها به مناسبت‌های مختلف در محلات باعث اتفاقات خوب به‌واسطه ارتباط و حضور مسئولین در این برنامه‌ها می‌شود.

در ادامه این مراسم مسئولین شهری با حضور در محله اسلام‌آباد به بررسی مشکلات این محله پرداختند و نورافشانی، اجرای موسیقی، مسابقات با حضور حضار، اجرای نمایش توسط هنرمندان استان از دیگر برنامه‌های اجرایی در این جشن میلاد بود.

IMG_4515 IMG_4521 IMG_4523 IMG_4531 IMG_4539 IMG_4545 IMG_4557 IMG_4590 IMG_4632 IMG_4638