کارکرد سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری بندرعباس در حوزه بهداشت و سلامت شهروندان اعلام شد

سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری بندرعباس در راستای اعتلای حوزه بهداشت و سلامت شهروندان اقداماتی را در شهر بندرعباس صورت داده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری بندرعباس، مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری بندرعباس تصریح کرد: سلامت شهروندان یکی از عوامل اصلی پویایی و رشد و  توسعه آن جامعه است و یکی از ضروری‌ترین نیازهای هر انسانی داشتن جسمی سالم و مهم‌تر از آن داشتن روح و روانی سالم است.

محمدمهدی جهانبخش افزود: داشتن روح و جسمی سالم نیازمند آن است که هر فردی به بهداشت خود و محیط پیرامون خود اهمیت دهد، چرا که بسیاری از بیماری‌ها و امراض در صورت کمبود بهداشت فردی و اجتماعی در افراد بروز می‌کند و اسباب ناراحتی آن‌ها را ایجاد می‌کند.

وی بیان کرد: در همین راستا سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری بندرعباس در جهت سلامت شهروندان اقداماتی را در سطح محلات شهر بندرعباس صورت داده است و این اقدامات ادامه‌دارند.

جهانبخش ادامه داد: برگزاری کارگاه‌های طرح رویش زندگی در محلات بندرعباس برای آقایان و بانوان، برگزاری کارگاه آموزشی خانواده موفق ویژه بانوان، برگزاری دوره کارآفرینی در سراهای فرهنگ این سازمان، برگزاری دوره‌های رایگان کمک‌های اولیه در محلات و برگزاری کارگاه آموزشی فرزند پروری از جمله این اقدامات در سال جاری است.

وی گفت: همچنین برگزاری همایش صیانت و گفتمان اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر، سمینار و کارگاه آموزشی هنر موفق بودن و همایش دختران نخل از همایش‌های برگزارشده توسط سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری بندرعباس در حوزه بهداشت و سلامت به شمار می‌روند.

 IMG_7135