تبلیغات محیطی نماز رونمایی شد

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس گفت: در جهت مأنوس شدن شهروندان در فضای مجازی با نماز، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس علاوه بر فعالیت در فضای مجازی در خصوص نماز، تابلوهایی حاوی پیام‌های نماز و فضای مجازی را در شهر بندرعباس اکران کرده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس، محمدمهدی جهانبخش بیان کرد: امروز فضای مجازی تبدیل به فضایی حقیقی شده که زندگی و ارتباطات جوانان در این فضا شکل می‌گیرد و پرداختن به این موضوع امری ضروری به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه فضای مجازی امروز باید به‌خوبی مدیریت مورد بهره‌برداری قرار گیرد، اظهار کرد: اگر امروز ما این فضا را برای جوانان مدیریت نکنیم دشمنان نسبت به مدیریت آن اقدام می‌کنند که این موضوع تبعات صحیحی نخواهد داشت.

جهانبخش خاطرنشان کرد: امروز در فضای مجازی امکان وجود شبهات در اعتقادات، اخلاق و عبادات جوانان وجود دارد که در این راستا باید برنامه‌ریزی‌های مناسبی داشته باشیم.

وی گفت: این سازمان در راستای رسالت‌های خود علاوه بر فعالیت در فضای مجازی در خصوص نماز با اکران تابلوهایی حاوی پیام‌های نماز و فضای مجازی در شهر بندرعباس به این موضوع پرداخته است.

IMG_2826 IMG_2836 IMG_2838 IMG_2841 IMG_2820