فصل جدید فعالیت‌های مدرسه فوتبال شهرداری بندرعباس آغاز شد

معاون ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس گفت: در فصل جدید فعالیت‌های مدرسه فوتبال شهرداری بندرعباس در سال جاری قصد داریم تمامی استعدادهای شهر شناسایی و زمینه حمایت از تمامی بازیکنان مستعد از هر قشر با هر توان و بضاعت مالی استفاده کنیم.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس، محمدامین شاهی اظهار کرد: انجام فعالیت‌های ورزشی از کودکی تأثیرات مثبتی را بر شخصیت کودکان دارد و فعالیت‌های بدنی و ورزشی به‌عنوان یک نیاز اساسی برای جامعه به شمار می‌رود.

 وی ادامه داد: از همین رو توجه به ورزش کودکان بسیار اهمیت دارد و باشگاه شهرداری بندرعباس در این راستا علاوه بر تیم‌های مختلف ورزشی در مدرسه فوتبال شهرداری بندرعباس به جنبه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی کودکان نیز می‌پردازد.

شاهی با بیان اینکه مدرسه فوتبال شهرداری بندرعباس طی ۲ سال گذشته به‌عنوان قهرمان مدارس فوتبال استان هرمزگان شناخته‌شده است، افزود: امسال با اجرای اقدامات زیربنایی فعالیت‌های فوق‌برنامه‌ای را نیز برای کودکان و نوجوانان عضو این مدرسه فوتبال در نظر گرفته‌ایم.

وی با اشاره به اینکه سعی داریم در مسیری پیش رویم که استعدادهای کودکان پله‌پله و به‌صورت اصولی رشد کنند، تصریح کرد: باید به سمتی پیش رویم که همین فوتبال آموزان امروز در سال‌های آتی به‌عنوان بازیکنان آینده دار تیم‌های بزرگ کشور فعالیت‌های خود را ادامه دهند و بتوانیم علاوه بر بروز استعدادهایشان انگیزه‌ای برای کودکان و نوجوانان بندرعباسی نیز ایجاد کنیم.

معاون ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس خاطرنشان کرد: در فصل جدید فعالیت‌های مدرسه فوتبال در سال جاری این مدرسه فوتبال با ۸۰ عضو فعالیت خود را آغاز کرده است و قصد داریم در این مدرسه فوتبال تمامی استعدادهای شهر شناسایی و زمینه حمایت از تمامی بازیکنان مستعد از هر قشر با هر توان و بضاعت مالی استفاده کنیم تا به معنای حقیقی استعدادهای ورزشی کودکان در بندرعباس شناسایی شوند.

وی اضافه کرد: همچنین در دور جدید فعالیت‌های این مدرسه فوتبال علاوه بر آموزه‌های ورزشی با تشکیل انجمن اولیا و مربیان این مدرسه سعی در تحکیم ارتباط با خانواده‌های فوتبال آموزان داریم و فعالیت‌های فوق‌برنامه‌ای را از جمله دوره‌های آموزشی درسی، تغذیه ورزشی، کلاس داوری و برگزاری اردوهای آموزشی و تفریحی برای کودکان عضو مدرسه فوتبال و خانواده‌های آن‌ها را مد نظر گرفته‌ایم.

شاهی در پایان گفت: در صورتی که بتوانیم برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری خوبی روی تیم‌های پایه داشته باشیم قطعاً نتایج شایسته‌تری را در سال‌های آتی در سطح ورزش حرفه‌ای استان خواهیم گرفت.

IMG_4741