جشن فجر همدلی در محله شهرک نبوت برگزار شد

آیین جشن های دهه مبارک فجر به مناسبت پیروزی شکوهند انقلاب اسلامی از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری با همکاری شهرداری منطقه یک در محله شهرک نبوت بندرعباس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس، از سری جشن های دهه فجر انقلاب اسلامی جشن دهه فجر در محله شاه حسینی با حضور مسئولین سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس و شهروندان برگزار شد.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندرعباس با بیان اینکه بزرگداشت دهه فجر مبتنی بر محتوای ارزشی و رویکرد ترویج و نشر گفتمان انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: برگزاری باشکوه آیین های پیروزی انقلاب از وظایف اصلی دستگاه های اجرایی است که مشارکت هرچه بیشتر شهروندان در این برنامه ها را نیاز دارد.

محمد مهدی جهانبخش ادامه داد: باید به هوش باشیم که در مقابل جنگ نرم دشمنان همیشه اقدامات مناسب را انجام دهیم و با بصیرت از توطئه دشمنان جلوگیری کنیم.

جهانبخش افزود: دستگاه های اجرایی نباید در مسئله دهه فجر و معرفی آن برای نسل های بعد سهل انگاری کنند تا بتوانند با حفظ ارزش های انقلاب اسلامی آن را به نسل بعد معرفی کنند.

وی اضافه کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی موج بیداری که در منطقه بوجود آمده وظیفه ما را دو چندان کرده که می‌طلبد مسئولان و مردم با برگزاری شایسته مراسم به ایام الله دهه فجر توجه بیشتری داشته باشند.

گفتنی است این جشن ها به مدت ده شب در ده محله بندرعباس با همکاری مناطق سه گانه شهری شهرداری بندرعباس در حال برگزاری است و هنرمندان هرمزگانی در این جشن ها به اجرای برنامه های موسیقی و نمایش می پردازند و برگزاری مسابقات با حضور حاضرین و اهدای جوایز به آن‌ها و نورافشانی از دیگر برنامه‌های اجرایی در این جشن ها است.