شب پایانی فجر همدلی ۹۶ برگزار شد

آیین جشن‌های دهه مبارک فجر به مناسبت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری با همکاری شهرداری منطقه یک در پارک غدیر بندرعباس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس، از سری جشن‌های دهه فجر انقلاب اسلامی جشن دهه فجر در پارک غدیر بندرعباس با حضور مسئولین سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس، اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس، دیگر مسئولین و شهروندان برگزار شد.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندرعباس با بیان اینکه بزرگداشت دهه فجر مبتنی بر محتوای ارزشی و رویکرد ترویج و نشر گفتمان انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: برگزاری باشکوه آیین‌های پیروزی انقلاب از وظایف اصلی دستگاه‌های اجرایی است که مشارکت هرچه بیشتر شهروندان در این برنامه‌ها را نیاز دارد.

محمدمهدی جهانبخش ادامه داد: باید به هوش باشیم که در مقابل جنگ نرم دشمنان همیشه اقدامات مناسب را انجام دهیم و با بصیرت از توطئه دشمنان جلوگیری کنیم.

جهانبخش افزود: دستگاه‌های اجرایی نباید در مسئله دهه فجر و معرفی آن برای نسل‌های بعد سهل‌انگاری کنند تا بتوانند با حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی آن را به نسل بعد معرفی کنند.

وی اضافه کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی موج بیداری که در منطقه به وجود آمده وظیفه ما را دو چندان کرده که می‌طلبد مسئولان و مردم با برگزاری شایسته مراسم به ایام‌الله دهه فجر توجه بیشتری داشته باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس در این مراسم ابراز کرد: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس با برگزاری سلسله جشن‌ها در محلات مختلف بندرعباس باعث ارتباط مستقیم شهروندان با مسئولین شده است.

اسلام باوقار افزود: ارزش‌های انقلاب اسلامی را باید ارج نهیم و برای انتقال این ارزش‌ها تلاش کنیم که برگزاری این جشن‌ها به پاسداشت انقلاب اسلامی کمک می‌کند.

وی افزود: همان‌گونه که بنیان‌گذار جمهوری اسلامی برای ملت بزرگ ایران، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را به ارمغان آورد، اینک وحدت و هماهنگی اقشار مختلف مردم و مسئولان و مردم‌سالاری دینی نظام، موجب تداوم این مهم شده است و باید قدردان آن باشیم.

گفتنی است این جشن‌ها به مدت ده شب در ده محله بندرعباس با همکاری مناطق سه‌گانه شهری شهرداری بندرعباس برگزار شد و هنرمندان هرمزگانی در این جشن‌ها به اجرای برنامه‌های موسیقی و نمایش پرداختند و برگزاری مسابقات با حضور حاضرین و اهدای جوایز به آن‌ها و نورافشانی از دیگر برنامه‌های اجرایی در این جشن‌ها بود.

شب پایانی سلسله جشن‌های فجر همدلی با استقبال قابل‌توجه شهروندان در بوستان غدیر بندرعباس زیر پرچم برگزار شد.