مدیرعامل سازان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس: اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون تلاش تمامی پاسداران است

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس با تبریک سالروز ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار افزود: روحیه از خودگذشتگی و جانفشانی امام حسین (ع) بزرگ پاسدار قرآن کریم و اسلام که هرچه داشت در راه هدف اهدا کرد باید در جامعه فرهنگ سازی شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس، معظمی گودرزی با تبریک خجسته سالروز میلاد حضرت ابوالفضل عباس (ع) و روز جانباز تصریح کرد: مسوولان کشوری باید با اهمیت دادن به شأن و جایگاه جانبازان، ارادت خود را به جانبازانی که سال ها دل به خدا و تن به طوفان سپردند و سرانجام به رسم هدیه عضوی از بدن خود را تقدیم حضرت حق کردند، اعلام کنند.

وی اضافه کرد: تکریم مقام جانباز و پاسدار و نهادینه کردن فرهنگ احترام به جانبازان در میان گذشت نسل جوان که شناختی از این عزیزان ندارند وظیفه ماست، افزود : متاسفانه جوانان امروز پس از  سه دهه از انقلاب با رشادت ها و جانفشانی های جانبازان و ایثارگران آشنا نیستند.

معظمی گودرزی با بیان اینکه تمامی مسوولان موظفند برای رفع مشکلات پیش روی جانبازان و ایثارگران نهایت تلاش خود را داشته باشند، اظهار داشت: باید سپاه را در جایگاه خود با شان و منزلتی که دارد به جامعه معرفی کنیم .

وی با اشاره به اینکه اغلب عزیزان جانباز از خانواده بسیج و سپاه می باشند، تصریح کرد: فداکاری ها و جانفشانی هایی که اینان در جهت حفظ مرزهای ایران اسلامی داشتند، بر هیچ کس پوشیده نیست.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس در پایان تصریح کرد: در کشورهای خارجی از سربازان خود با اهدا یک مدال تجلیل می کنند اما ما نه تنها نباید به همین مدال اکتفا کنیم بلکه موظفیم ضمن حل مشکلاتشان، از هیچ تلاشی در جهت معرفی آنان برجامعه بویژه جوانان دریغ نکنیم.