اهدای کتاب به عزاداران در ایام فاطمیه

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس گفت: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس در ایام فاطمیه در جهت با شکوه برگزار شدن مراسم سوگواری در بندرعباس با مساجد، حسینیه‌ها، هیئت‌های مذهبی و … همکاری کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس، محمدمهدی جهانبخش اظهار کرد: هم‌زمان با فرارسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه (س) در دهه دوم مراسم متعددی در سطح شهر بندرعباس برگزار شد.

وی ادامه داد: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس در این ایام در جهت با شکوه برگزار شدن مراسم سوگواری با مساجد، حسینیه‌ها، هیئت‌های مذهبی و … همکاری کرد.

جهانبخش افزود: برنامه‌های سوگواری ایام فاطمیه با همکاری این سازمان در محل حسینیه عاشقان ثارالله بندرعباس، مسجد امام رضا (ع) کوی ملت، مسجد امام محمدباقر (ع) کوی نیایش، در حرم هشت شهید گمنام بندرعباس و هیئت محبان الرضا واقع در بلوار امام حسین (ع) برگزار شد.

وی ابراز کرد: در این مراسم سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس علاوه بر کمک به برگزاری مراسم با اهدای کتاب در خصوص نهضت فاطمیه با این هیئت‌ها و مساجد همکاری کرد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس در پایان گفت: همکاری در برگزاری نمایش مذهبی “بهشتی در میان آتش” اثری از گروه نمایشی فطرس نیز که در منبر کرتی بندرعباس برگزار شد از دیگر همکاری‌های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس در ایام دوم فاطمیه در بندرعباس بود.