اقدامات نوروزی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس اعلام شد

سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس با انجام اقداماتی برای گردشگران نوروزی و شهروندان به پیشواز سال جدید رفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس با تبریک فرارسیدن نوروز باستانی به همه ایرانیان، بیان کرد: با توجه به در پیش بودن ایام نوروز در جهت ارائه تصویر زیبا از شهر بندرعباس و معرفی اماکن سیاحتی، زیارتی و رفاهی و خرید آن سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزش شهرداری بندرعباس اقدام به چاپ راهنمای گردشگران نوروزی کرده است.

محمدمهدی جهانبخش افزود: همچنین با توجه به اینکه امروزه استفاده از تکنولوژی و دسترسی آسان‌تر اطلاعات و اخبار در تلفن همراه در جامعه فراگیرتر از قبل شده است، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس علاوه بر چاپ راهنمای گردشگران نوروزی “نرم‌افزار شهریار” را با محوریت معرفی و گردشگری شهر بندرعباس تولید کرده است و به روش‌های مختلف در اختیار گردشگران نوروزی قرار می دهد.

وی تصریح کرد: این سازمان در راستای رسالت فرهنگی خود در آستانه سال نو با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری هرمزگان، شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی بندرعباس با برپایی نمایشگاه تخصصی صنایع‌دستی هرمزگان به عرضه صنایع‌دستی نقاط مختلف استان هرمزگان در بندرعباس پرداخته است.

جهانبخش در پایان با بیان علاوه بر اینکه در آستانه سال نو سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس با آذین‌بندی و تبلیغات محیطی در نقاط مختلف بندرعباس به پیشواز بهار طبیعت رفته است، گفت: در ایام نوروز امسال سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس برای ایجاد شورونشاط میان گردشگران و شهروندان با برگزاری سلسله جنگ‌های شادی در ساحل بندرعباس این ایام را گرامی می‌دارد.