حمایت سازمان فرهنگی از برگزاری جشن های شعبانیه در محلات بندرعباس

سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس از برگزاری جشن های شعبانیه در محله های شهر بندرعباس حمایت کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس، بیان کرد: برگزاری ویژه‌برنامه‌های اعیاد شعبانیه در تقویت و ترویج هویت و باورهای دینی و ملی، افزایش نشاط اجتماعی با بهره‌‌گیری از فضای معنوی اعیاد مذهبی امری بدیهی به شمار می‌رود.

محمدمهدی جهانبخش افزود: از همین رو سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس هم‌زمان با طلیعه ماه شعبان سلسله جشن‌های شوق انتظار را با اجرای برنامه‌های مختلف در حال برگزاری است.

وی تصریح کرد: علاوه بر برگزاری سلسله جشن های شوق انتظار در ساحل بندرعباس، این سازمان جشن های اعیاد شعبانیه را در محلات مختلف بندرعباس را نیز پوشش داده است.

جهانبخش اضافه کرد: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس در این ایام مبارک با اکران تبلیغات محیطی در شهر بندرعباس و ارائه خدمت در تأمین سخت افزاری مورد نیاز برای برگزاری جشن های این اعیاد با مساجد، هیئت ها و … نیز همکاری کرده است.

گفتنی است در نشست های ستاد شعبانیه شهرداری بندرعباس مقرر شده است، آذین بندی و چراغانی شهر نیز از سوی مناطق سه گانه شهرداری و دیگر دستگاه های اجرایی صورت پذیرد.