دعوت رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی از شهروندان برای حضور در راهپیمایی روز قدس

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس از شهروندان شهیدپرور و ولایتمدار بندرعباس دعوت کرد با حضور پر شور خود در راهپیمایی روز قدس بار دیگر هم‌صدا با سایر مسلمانان فریاد رهایی و آزادی قدس شریف و شعار نابودی کفر و استکبار را سر دهند.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس، محمدمهدی جهانبخش بیان کرد: روز قدس هر ساله لبیکی به آرمان‌های بنیان‌گذار انقلاب اسلامی در مقابله با نظام‌های سلطه‌گر جهان و دفاع از حقوق مظلومان عالم است.

وی افزود: حضور پرشور ملت ایران به‌خصوص پاسداران سواحل نیلگون خلیج‌فارس در راهپیمایی روز جهانی قدس بیانگر عزم و اراده پولادین آنان در راه مبارزه با سلطه و دفاع از حقوق مظلومان عالم خواهد بود.

جهانبخش ابراز کرد: بی‌تردید حضور پرشور و گسترده آحاد مردم مؤمن، روزه‌دار، انقلابی و ولایتمدار بندرعباس همراه با دیگر هم‌میهنان فهیم و انقلابی و ملت‌های مسلمان و مردم آزاداندیش جهان در راهپیمایی عظیم روز قدس مرهمی بر دردها و آلام ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین و گامی بلند برای خنثی‌سازی توطئه‌ها و اختلاف‌افکنی میان مسلمانان و تحقق آرمان آزادی و رهایی قدس شریف از چنگال اشغالگران صهیونیست خواهد بود.

وی گفت: ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شهروندان شریف و شهیدپرور و ولایتمدار بندرعباس در ماه مبارک رمضان، از آنان دعوت می‌کنم تا همچون سال‌های گذشته با حضور انقلابی پرشکوه، آگاهانه و حماسی خود با قلوبی مملو از ایمان و در صفوفی متحد و یکپارچه، هم‌صدا با سایر مسلمانان فریاد رهایی و آزادی قدس شریف و شعار نابودی کفر و استکبار را سر دهند.