به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس؛ جشنواره سفره های آسمانی برگزار خواهد شد

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس از برگزاری جشنواره سفره های آسمانی به مناسبت ماه مبارک رمضان و به منظور ترویج استفاده از غذاها، شیرینی ها و پیش غذاهای سنتی ایرانی و ایجاد تنوع و نشاط و شادابی در عین رعایت سادگی در تهیه غذا، خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس، معظمی گودرزی، با بیان اینکه مشارکت تمامی اقشار جامعه نقش بسزایی در گسترش فرهنگ دارد، اظهار کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته در بخش فرهنگی، مشارکت تمامی اقشار جامعه و تقویت فرهنگ شهروندی در دستور کار این سازمان قرار گرفته تا بتوانیم در کنار آن نشاط و شادابی را در جامعه گسترش دهیم.

وی افزود: در همین راستا و با هدف ترویج مصرف غذاهای ایرانی، جشنواره سفره های آسمانی با همکاری تعدادی از سازمانهای مردم نهاد و بانوان فعال محلات در چهار بخش غذا، پیش غذا، دسر و شیرینی های ماه رمضان و سفره آرایی برگزار خواهد شد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس در خصوص معیارها و شرایط شرکت در این جشنواره، خاطرنشان کرد: این جشنواره توسط کارشناسان آشپزی و تغذیه داوری می شود و سادگی و ایرانی بودن از معیارهای اصلی انتخاب داوران است غذاهای بومی نیز از امتیاز ویژه برخوردار می باشند.

وی در پایان گفت: این جشنواره ۲۶ مرداد ماه در بوستان شهید سایانی (پارک بانوان) برگزار خواهد شد و شرکت کنندگان باید با غذاهایی که از قبل تهیه کرده اند در مسابقه حاضر شوند.