بیست و چهارمین کرسی تلاوت قرآن کریم در طرح نسیم همدلی ۴ برگزار شد

در بیست و چهارمین روز از ماه مبارک رمضان کرسی تلاوت قرآن کریم در مسجد امام زین‌العابدین (ع) واقع در محله نایببند جنوبی با حضور مؤمنین روزه‌دار این محله برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس اظهار کرد: در بیست و چهارمین روز از ماه مبارک رمضان کرسی تلاوت قرآن کریم در مسجد امام زین‌العابدین (ع) واقع در محله نایببند جنوبی با حضور مؤمنین روزه‌دار این محله برگزار شد.

محمدمهدی جهانبخش ادامه داد: در این طرح سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس با همکاری و مشارکت مناطق سه‌گانه شهرداری بندرعباس، شورای اجتماعی محلات و موسسه قرآنی بیت النور هرمزگان کرسی‌های تلاوت قرآن کریم را در محلات مختلف بندرعباس در حال برگزاری است.

وی افزود: در این مراسم علاوه بر برگزاری کرسی تلاوت قرآن کریم، اجرای سرود، جشن کله‌گنجشکی‌ها، تقدیر از افراد شاخص آن محله و اهدای گل به بانوان حاضر در مراسم با همکاری سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری صورت گرفت و پس از اقامه نماز جماعت در این مسجد با برپایی سفره افطاری ساده از حاضرین پذیرایی به عمل آمد.

جهانبخش عنوان کرد: عزم سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس بر ایجاد تحول در محلات کمتر توسعه‌یافته متمرکز است و با برگزاری ویژه‌برنامه‌ها در محلات مختلف بندرعباس به دنبال ارتباط مستقیم شهروندان با مسئولین در جهت بررسی مشکلاتشان هستیم.