جشن انقلاب در کوی گلستان برگزار شد

آیین گرامیداشت دهه مبارک فجر، پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس در کوی گلستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس بیان کرد: برگزاری باشکوه آیین‌های پیروزی انقلاب از وظایف اصلی دستگاه‌های اجرایی است که مشارکت هرچه بیشتر شهروندان در این برنامه‌ها را نیاز دارد.

الیاس محسنی ادامه داد: باید به هوش باشیم که در مقابل جنگ نرم دشمنان همیشه اقدامات مناسب را انجام دهیم و با بصیرت از توطئه دشمنان جلوگیری کنیم.

وی تصریح کرد: مقطعی که در آن قرار گرفته‌ایم یکی از حساس‌ترین مقاطع تاریخ بشری و تاریخ انقلاب اسلامی است.

محسنی افزود: امروز دشمنان ما حتی کودکان ۵ ساله ما را مورد هدف قرار می‌دهند لذا در این مقطع شرایط خاصی برای سالگرد انقلاب اسلامی قائل هستیم.

وی ابراز کرد: دهه مبارک فجر فرصت مناسبی برای معرفی و تبیین دستاوردها و بیان خدمات انقلاب اسلامی به مردم به خصوص جوانان است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس خاطرنشان کرد: با قوت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را برگزار خواهیم کرد لذا باید نسبت به سال‌های قبل فراگیرتر باشد.

وی اضافه کرد: در همین راستا در جهت ایجاد شورونشاط و بالا بردن سطح آگاهی جوانان و نوجوانان در محلات ویژه‌برنامه‌های مختلف را با همکاری دیگر دستگاه‌های اجرایی کرده‌ایم.

محسنی عنوان کرد: از سلسله این ویژه‌برنامه‌ها جشن انقلاب در محله کوی گلستان بندرعباس با استقبال شهروندان برگزار شد.

گفتنی است این ویژه‌برنامه با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس و موسسه خیریه سیدالشهدا برگزار شد.