برگزاری سومین تور انقلاب در بندرعباس

به مناسبت ایام فرخنده چهلمین پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، امسال نیز تور انقلاب با هدف ضرورت اشاعه ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل امروز ویژه مدارس شهر بندرعباس از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس در حال برگزاری است.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری بندرعباس، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس بیان کرد: ویژه برنامه تور انقلاب به منظور اشاعه ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل سوم انقلاب در شهر بندرعباس در حال برگزاری است.

الیاس محسنی ادامه داد: در این طرح راویان انقلاب، دانش آموزان را با روند شکل‌گیری نهضت تا پیروزی انقلاب اسلامی آشنا می کنند.

وی بیان کرد: برگزاری تورهای انقلاب با هدف معرفی نمادهای انقلاب اسلامی در شهر بندرعباس و معرفی اتفاق‌های آن دوران به دانش آموزان در ایام دهه مبارک فجر از سوی شاهدان عینی آن وقایع از برنامه‌های اجرایی در این طرح است.

محسنی تصریح کرد: در سومین روز اجرایی این برنامه در دهه فجر امسال، دانش آموزان دبیرستان پسرانه مالک اشتر با حضور در تور انقلاب با خاطرات زمان انقلاب در بندرعباس آشنا شدند.