برپایی نمایشگاه عکس نوستالژی انقلاب در بندرعباس

تصاویر رویدادهای مربوط به انقلاب اسلامی در شهر بندرعباس در سال ۵۷ که توسط منصور نعیمی به ثبت رسیده است، به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس برای نمایش عموم در نگارخانه خیابانی شهر بندرعباس نصب شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس بیان کرد: انقلاب اسلامی حادثه بزرگی در تاریخ ملت ایران بود که با اقتدار و استقامت ملت ایران به وقوع پیوست و پس از آن جنگ تحمیلی صحنه پایمردی برای حفظ میهن و تمامیت ایران اسلامی، دارای صحنه‌های ممتاز و بی‌بدیلی است که صیانت از آن‌ها و ارائه هنرمندانه آن به نسل جوان جامعه امروز اهمیت فراوانی دارد.

الیاس محسنی اظهار کرد: انتقال خاطرات آن دوران به نسل جوان جامعه امروز، نیازی ضروری برای آگاه‌سازی نسل جوان از آرمان‌های انقلاب اسلامی است و باید به آن توجه ویژه‌ای شود.

وی ابراز کرد: این آگاه‌سازی بخشی از رسالت بزرگی است که بر دوش جامعه ما برای جبران بخش کوچکی از ایثار و فداکاری‌های مبارزان آن دوران قرار دارد.

محسنی با بیان اینکه زبان هنر، زبان شیوا و پر مخاطبی برای انتقال مفاهیم انقلاب اسلامی است، افزود: تصاویر به‌جامانده از روزهای ابتدایی انقلاب اسلامی در بندرعباس، تداعی‌کننده خاطرات آن روزها و انتقال‌دهنده مفاهیم ارزشمند اخلاقی و ایمانی است.

وی در پایان گفت: ۱۸ تصویر از تصاویر ثبت شده توسط منصور نعیمی، عکاس صاحب نام استان هرمزگان از روزهای انقلاب اسلامی در شهر بندرعباس در نگارخانه خیابانی شهر در مجاورت مجتمع تجاری مرکزی (سیتی سنتر) به نمایش درآمده است.