جشن بزرگ روز زن در ساحل بندرعباس برگزار شد

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس گفت: هم‌زمان با میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) با هدف القای شور و نشاط اجتماعی به شهروندان، جشن بزرگ روز زن در ساحل بندرعباس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس، الیاس محسنی با تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن به تمامی مسلمانان جهان به‌ویژه زنان و مادران بندرعباسی، ابراز کرد: حضرت زهرا (س) والاترین بانوی عالم در تمام عصرها است و تعالیم ایشان بهترین الگوی مطلوب زنان است.

وی افزود: بانوان هرمزگانی که در مکتب آن حضرت پرورش یافته‌اند، بلندپروازان قله‌های رفیع ایمان و معرفت‌اند و زیباترین شکوفه‌های درخت انسانیت را تجلی بخشیده و به بار نشانده‌اند.

محسنی تصریح کرد: با هدف گرامیداشت سالروز میلاد حضرت زهرا (س) و روز زن و القای شور و نشاط اجتماعی به شهروندان جشن بزرگ روز زن در ساحل بندرعباس برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: این جشن که با اجرای برنامه‌های مفرح فرهنگی و هنری همراه بود با استقبال پرشور شهروندان برگزار شد.

گفتنی است در این جشن همچنین از رضا هنگام پور، سرمربی تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس که طی هفته‌های اخیر به لیگ برتر کشور صعود کرد و همسر وی به پاس همراهی، حمایت و صبوری‌هایش در این راستا توسط رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس تقدیر به عمل آمد.