اختتامیه مدرسه فوتبال شهرداری بندرعباس برگزار می‌شود

آیین پایان به کار مدرسه فوتبال شهرداری بندرعباس در سال ۱۳۹۷ در سالن فردوسی بندرعباس برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس، بیان کرد: امروزه شاهد آن هستیم که حداقل امکانات ورزشی در محلات مختلف بندرعباس موجود است و این مهم به دلیل توجه خانواده‌ها به مسائل ورزشی صورت گرفته است.

الیاس محسنی افزود: انجام فعالیت‌های ورزشی از کودکی تأثیرات مثبتی را بر شخصیت کودکان دارد و فعالیت‌های بدنی و ورزشی به‌عنوان یک نیاز اساسی برای جامعه به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: از همین رو توجه به ورزش کودکان بسیار اهمیت دارد و باشگاه شهرداری بندرعباس در این راستا علاوه بر تیم‌های مختلف ورزشی در مدرسه فوتبال شهرداری بندرعباس به جنبه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی کودکان نیز می‌پردازد.

محسنی ابراز کرد: در فصلی که از فعالیت‌های مدرسه فوتبال شهرداری بندرعباس گذشت توانستیم برنامه‌های مختلف از جمله برگزاری کلاس‌های آموزشی و اردو را برای فوتبال آموزان داشته باشیم و افتخارآفرینی را نیز در این راستا در استان هرمزگان کسب کنیم.

وی اضافه کرد: باید به سمتی پیش رویم که همین فوتبال آموزان امروز در سال‌های آتی به‌عنوان بازیکنان آینده دار تیم‌های شهرداری بندرعباس و دیگر تیم‌های بزرگ کشور فعالیت‌های خود را ادامه دهند و بتوانیم علاوه بر بروز استعدادهایشان انگیزه‌ای برای کودکان و نوجوانان بندرعباسی نیز ایجاد کنیم.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس عنوان کرد: به پاسداشت فعالیت‌های این مدرسه فوتبال در سال ۱۳۹۷ آیینی را در سالن فردوسی واقع در شهرداری مرکزی بندرعباس تدارک دیده‌ایم.