در ماه مبارک رمضان طرح حامی یابی ایتام برگزار می‌شود

سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس هم‌زمان با ماه مبارک رمضان با هدف حامی یابی برای ایتام با کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هرمزگان همکاری می‌کند.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس بیان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) با نگاه برگرفته از راه امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی درصدد رفع مشکلات محرومان و اقشار نیازمند جامعه با مشارکت خداپسندانه خیران است.

الیاس محسنی ابراز کرد: در راستای اقدامات خیرخواهانه و نیکوکارانه این نهاد، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس از ظرفیت‌های موجود خود در راستای جذب مشارکت‌های خیرین از تلاشی دریغ نخواهد کرد.

وی اظهار کرد: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس با هدف کمک به خانواده‌های نیازمند و ایتام در برگزاری برنامه‌های خیرخواهانه با کمیته امداد امام خمینی (ره) همکاری خود را گسترش می‌دهد.

محسنی گفت: در این راستا سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس هم‌زمان با ماه مبارک رمضان با هدف حامی یابی برای ایتام با این نهاد همکاری می‌کند.