برگزاری جشنواره تفریحی ورزشی با خانواده در محله ۲۲ بهمن

در ادامه طرح ملی تابستانه با ورزش به مناسبت عید سعید غدیر خم، جشنواره تفریحی ورزشی با خانواده با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس در محله ۲۲ بهمن برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس، بیان کرد: توجه بیشتر به نشاط اجتماعی و نقش تفریحات سالم همراه با خانواده در سلامتی، تشویق شهروندان به روحیه مثبت با هدف افزایش نشاط عمومی در میان شهروندان امری ضروری است.

الیاس محسنی افزود: ورزش خانواده‌ و بازی همراه با کودکانشان علاوه بر ایجاد روحیه نشاط و شادابی در میان شهروندان باعث تشویق به داشتن زندگی فعال و پویا، ارتقای سلامت شهروندان، تأمین سلامتی جسم و روح و بالا بردن روحیه نشاط و همکاری در جامعه می‌شود.

وی ادامه داد: در تابستان نیز که اوقات فراغت کودکان و نوجوانان بیش‌ازپیش است، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس برنامه‌های مختلفی را امسال نیز در نقاط مختلف شهر بندرعباس برگزار کرده است.

محسنی خاطرنشان کرد: در همین راستا به مناسبت عید سعید غدیر خم جشن چله تابستان در ادامه طرح ملی تابستانه با ورزش با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس در محله ۲۲ بهمن برگزار شد.

وی بیان کرد: این جشن که همراه با ایستگاه آمادگی جسمانی، ایستگاه سلامت، ایستگاه فریزبی، ایستگاه طناب‌کشی، ایستگاه نقاشی، ایستگاه بازی و ورزش با کودک، ایستگاه پرواز بادبادک‌ها، ایستگاه هفت‌سنگ، ایستگاه لیوان چینی، ایستگاه گل‌کوچک و ایستگاه بازی‌های بومی و محلی بود با استقبال شهروندان مواجه شد.

گفتنی است این جشنواره با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس، اداره ورزش و جوانان هرمزگان و هیئت ورزش‌های همگانی و با همراهی هیئت پزشکی ورزشی و هیئت ورزش‌های بومی محلی در محله ۲۲ بهمن برگزار شد.