شهدا همواره الگوهای حقیقی و ناب ورزشکاران هستند

محمد مهدی جهانبخش:
شهدا همواره الگوهای حقیقی و ناب ورزشکاران هستند

مراسم افتتاحیه مسابقات فوتسال لیگ محلات بندرعباس یادواره ۱۵۰۰ شهید استان هرمزگان در زمین ورزشی سرخ آبی پوشان کوی ملت با حضور شهردار ، معاونین ، مدیران شهری و تیم های شرکت کننده در این دوره از مسابقات در زمین مجموعه ورزشی سرخ آبی پوشان کوی ملت برگزار شد .

محمد مهدی جهانبخش معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری بندرعباس با بیان این که شهیدان همواره الگوهای حقیقی و ناب ورزشکاران در میدان‌های ملی هستند، ورزشکاران را برای موفقیت در ادامه مسیرشان به الگوبرداری از شهیدان به ویژه شهدای ورزشکار توصیه کرد.

وی با اشاره به اینکه برگزاری کنگره‌های شهدا از راه‌های موثر ماندگاری ارزش‌های دفاع‌مقدس و انتقال آن به آیندگان است، افزود: این کنگره با هدف ترویج فرهنگ شهادت و ارج نهادن به ایثارگری‌ها و رشادت‌های شهدا برگزار می‌شود که بخش مهمی از اقدامات مورد نیاز آن توسط شهرداری بندرعباس انجام خواهد شد.

جهانبخش بیان کرد: باید همواره ورزشکاران از شهیدان به خصوص فعالان عرصه‌های ورزشی برای موفقیت در ادامه مسیرشان الگوبرداری کنند.

وی خاطرنشان کرد: شهیدان همواره الگوهای حقیقی و ناب ورزشکاران در میدان‌های ملی هستند و این یک ارزش محسوب می‌شود.

گفتنی است این رقابت ها که با یاد ۱۵۰۰ شهید استان هرمزگان در حال برگزاری است ۲۸ تیم ورزشی در قالب ۲۸۰ شرکت کننده در طول دو هفته به صورت گروهی با هم به رقابت می پردازند .