آئین اختتامیه هفته فرهنگی دوراهی ایسینی برگزار شد

اختتامیه دومین هفته فرهنگی دوراهی ایسینی با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس، پس از برگزاری نخستین دوره هفته فرهنگی دوراهی ایسینی که با تلاش و حمایت شهروندان محله دوراهی ایسینی و اهالی فرهنگ و هنر در سال گذشته در فرهنگ سرای شهدای دوراهی ایسینی برگزار شد، طی مراسم باشکوهی اختتامیه دومین دوره این هفته فرهنگی نیز با حضور عباس امینی زاده شهردار بندرعباس ، حامد رضوانی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری بندرعباس و علیرضا مدرس معاون سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس، آئین اختتامیه هفته فرهنگی دوراهی ایسینی با ویژه برنامه های کارگاه عکاسی با موبایل (کیومرث خوش صفت ) اجرای موسیقی محلی توسط هنرمندان محله ، اجرای موسیقی توسط شیخ علی علوی ، اجرای استند آپ کمدی ( محمود قلندری ) و اجرای موسیقی زنده توسط استاد قنبر راستگو برگزار شد .

شهردار بندرعباس یکی از اهداف اصلی برگزاری این هفته فرهنگی را شناسایی و معرفی هنرمندان و استفاده از ظرفیت بالای فرهنگی محله ی دوراهی ایسینی عنوان کرد و گفت:  هدف دیگر از تلاش در این مسیر، مبنا قراردادن فرهنگ اصیل بومی به عنوان عامل اصلی توسعه فرهنگی و اقتصادی یک محله است، زیرا رونق این بخش سبب توسعه در اشتغال خرد و رونق گیری هنرهای مردمی در دل محلات کمتر توسعه یافته برای تولید ملی می‌شود.

امینی‌زاده با تقدیر از عوامل برگزاری این رخداد فرهنگی برای دومین دوره ، اظهار کرد: نوع نگاه ما به فرهنگ، مردمی و بومی‌گرا بوده است، زیرا حوزه فرهنگی و سنتی ما بسیار متنوع است و خروجی این رخداد بزرگ باید به تقویت اقتصادی محله منجر شود.
شهردار بندرعباس افزود: این اتفاق باید سبب تقویت ساختار فرهنگی محله و پس از آن سبب رشد همه جانبه محله ی دوراهی ایسینی در ابعاد فرهنگی، هنری، اقتصادی، اجتماعی و غیره در جهت توسعه این محله شود.

لازم به ذکر است هفته فرهنگى دوراهى ایسینى طی دومین سال متوالی با هدف جذب جوانان این منطقه به فعالیت‌های فرهنگى و همچنین ایجاد بستر مناسب جهت شناسایی و پرورش استعدادها در فرهنگسراى دوراهى ایسینى بندرعباس برگزار شد .

.