نوار پیروزی های بلندقامتان شهرداری بندرعباس قطع شد


 
تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس در هفته دوازدهم لیگ برتر بسکتبال میزبان تیم توفارقان آذر شهر بود و نتوانست به روند پیروزی های اخیرش ادامه دهد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندرعباس ، فاصله امتیازات دوتیم در جدول رده بندی تنها دو امتیاز بود و این موضوع حساسیت این دیدار را بالا برده بود.

شاگردان رضا هنگام پور در تیم شهرداری بندرعباس پج بازی را پی درپی با پیروزی به پایان برده بودند ودر این بازی هم آمده بودند ششمین پیروزی خودشان را مقابل هوادران جشن بگیرند.

در کوارتر نخست دوتیم بازی نزدیکی به نمایش گذاشتند اما در پایان این تیم شهرداری بندرعباس بود که با نتیجه ۱۷ بر ۱۶ به برتری برسد.

در کوارتر دوم تیم قرمزپوش توفارقان آذر شهر با داشتن چند بازیکن خارجی نمایش بهتری از خود نشان داد اما شاگردان رضا هنگام پور در ادامه اجازه هنرنمایی را از آن ها گرفتند و این کوارتر را هم ۲۴ بر ۲۳ به سود خود به پایان دادند تا بازی در نیمه نخست ۴۱ بر ۳۹ به سود سفید و نارنجی پوشان شهرداری بندرعباس به پایان برسد. در کوارتر سوم بازی از هیجان بالایی برخوردار بود. در این کوارتر تیم

توفارقان آذر شهر آذربایجان شرقی موفق شد ۲۶ بر ۱۵ به برتری رسید تا در مجموعه بازی ۵۹ بر ۵۶ سود.
کوارتر چهارم و پایانی بازی برای هر دوتیم از حساسیت زیادی برخوردار بود. در این کوارتر این تیم توفارقان آذر شهر که بهتر ظاهر شد ودر پایان با نتیجه ۹۰ بر ۸۱ پیروز این دیدار شد تا نوار پیروزهای شهرداری بندرعباس پاره شود.

لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور با شرکت ۱۴ تیم در حال برگزاری است.