تعامل سازمان با دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس گسترش می یابد

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندرعباس در نشست هم اندیشی با معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس و رئیس دانشگاه سماء خواستار همکاری و تعامل دو طرفه دانشگاه با مجموعه این سازمان شدند.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندرعباس، حامد رضوانی در این باره گفت: ظرفیت های فرهنگی باید بصورت مشارکتی انجام شود تا بتوان در این خصوص گزارشی را ارائه کرد.

وی ادامه داد: متاسفانه نیازسنجی شهر بندرعباس تخصصی انجام نشده است.بطور مثال اقداماتی که در شهرهایی چون تهران، اصفهان و … انجام می شود را در شهر بندرعباس نیز انجام می دهیم.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندرعباس تصریح کرد: نیازسنجی فرهنگی اجتماعی شهر بندرعباس انجام می شود که دراین خصوص نیاز به نیاز سنجی نقطه ای محلات بندرعباس است.

وی بیان کرد: محلات شهر براساس هویت آن محله شکل گرفته قطعا نیازهای فرهنگی اجتماعی محلات شهر و خاستگاه آنها نیز متفاوت است باید در ابتدا تفاوتها را بسنجیم سپس نیاز سنجی کنیم.

رضوانی با بیان اینکه ارتباط با مرکز مطالعات پژوهش های شهرداری بندرعباس درخصوص پایان نامه ها و تحقیقات دانشجویی سبب افزایش و تقویت بار علمی به شهر می شود،گفت: باید از تحقیقات و پایان نامه های دانشجویان حمایت کنیم، از دپو شدن تحقیقات دانشجویی و پایان نامه ها باید جلوگیری شود و اینها باید نتیجه و اثربخشی خود را در جامعه شهری داشته باشند.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندرعباس خاطرنشان کرد: یک تفاهم نامه ای که مفید و اثربخش برای جامعه شهری باشد را منعقد کنیم و به سمتی برویم که عملیاتی بودنش را تضمین کند.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان در این نشست اظهارداشت: با راه اندازی شرکت های دانش بنیان فرهنگی می توانیم به آثار فاخر فرهنگی در سطح شهر کمک کنیم.

وی با بیان اینکه ما نگاه علمی به چالش ها و مسائل شهری داریم،ادامه داد: پژوهش های اصیلی درخصوص آسیبهای اجتماعی شهر نیز انجام شده است که به مشکلات شهری کمک خواهد کرد.

رئیس دانشگاه سماء بندرعباس با بیان اینکه نگاه به شهر باید عوض شود،تصریح کرد: مرکز مطالعات پژوهش بستر مناسبی برای استفاده از تحقیقات و پژوهش های خوب دانشجویان است.

احسان محمدی نژاد اضافه کرد:  تجربیات مدیران و مشاوران مدارس سماء نیز در اختیار این سازمان قرار می گیرد.