در سوپر لیگ بسکتبال بانوان کشور؛ بسکتبال بانوان شهرداری بندرعباس ، به دور یک چهارم نهایی راه یافت

تیم بسکتبال بانوان شهرداری بندرعباس بعد از ۶ سال و برای اولین بار در مسابقات سوپر لیگ کشور جزء چهار تیم اول کشور شد .

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس ، ” فوزیه پلاسی” مدیر فنی تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس در این باره گفت : مسابقات لیگ برتر بسکتبال با بازی ۱۵ تیم در ۲ گروه ۸ و ۷ تیمی به صورت دوره ای و رفت و برگشت برگزار شد که ۴ تیم به عنوان تیم برتر به صدر جدول راه یافتند .

وی اظهار داشت : تیم شهرداری بندرعباس در گروه خود سوم شد که با تیم صابری تهران در بازی رفت و برگشت پیروز شد .

وی در ادامه افزود : تیم های شهرداری بندرعباس ، ماکارونی جهان قزوین ، شرکت گاز تهران و دانشگاه آزاد تهران جزء ۴ تیم برتر سوپر لیگ بسکتبال کشور هستند که بایستی بصورت دوره ای و رفت و برگشت بازی نمایند .

مدیر فنی تیم شهرداری بندرعباس در خصوص برگزاری بازیهای دوره ای و رفت و برگشت تصریح کرد : اولین بازی بین ۴ تیم برتر در ۵ و ۶ بهمن ماه جاری در خانه بسکتبال بندرعباس با بازی بین تیم های شهرداری بندرعباس و دانشگاه آزاد تهران و ماکارونی قزوین انجام شد که هر دو بازی را باختیم و این بازیها مجددا تکرار می شود .

به گفته وی ، تیم شهرداری بندرعباس ، ۱۹ بهمن ماه جاری با گاز تهران و دانشگاه آزاد تهران بازی دارد که امید است با پیروزی در این بازیها به سومی جدول برسیم .

شایان ذکر است : مرحله نهایی لیگ برتر بانوان کشور در ۳ دور برگزار می شود که دور اول آن در بندرعباس برگزار شد و دور دوم مرحله نهایی این رقابتها در روزهای ۱۹ و ۲۰ بهمن در تهران و دور سوم آن در روزهای ۳ و ۴ اسفند در قزوین برگزار خواهد شد.

 همچنین تیمهای استیل آذین تهران ، آرارات تهران ، صابری تهران و رشد دانه گرگان جهت تعیین مقام های پنجم تا هشتم از ۴ تا ۶ بهمن ماه در سالن آرارات تهران به مصاف یکدیگر رفتند که درنهایت تیمهای استیل آذین تهران ، آرارات تهران ، صابری تهران و رشد دانه گرگان به ترتیب مقام های پنجم تا هشتم لیگ برتر بانوان کشور در سال ۱۳۹۱ را از آن خود نمودند.