طرح گسترش فرهنگ شهروندی با موضوع مشارکت همگانی در انتخابات ، اجرا می شود

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس از ادامه طرح گسترش فرهنگ شهروندی در خردادماه امسال با موضوع خلق حماسه سیاسی و مشارکت همگانی در انتخابات آینده خبر داد .

“معظمی گودرزی” گفت : از آنجا که به فرموده مقام معظم رهبری ، نمونه با ارزش حماسه سیاسی ، انتخابات است جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات آینده ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا بعنوان دستور کار خردادماه طرح گسترش فرهنگ شهروندی شهرداری بندرعباس انتخاب شد .

وی افزود : حضور با شکوه مردم در انتخابات پیش رو ، محور برنامه ها و فعالیت های خردادماه حوزه های معاونت ، مناطق سه گانه و سازمانهای وابسته شهرداری بندرعباس است و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بعنوان دبیرخانه کمیته فرهنگ شهروندی این شهرداری ، تمام تلاش خود را برای ایفای نقشی فعال و تأثیرگذار، به کار خواهد برد . دبیر کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری بندرعباس ادامه داد : اجرای طرح گسترش فرهنگ شهروندی در خردادماه با موضوع خلق حماسه سیاسی و مشارکت همگانی در انتخابات از طریق تبلیغات محیطی ، ارسال پیام کوتاه ، اسپانسر مطبوعات و تارنمای سازمان به نشانی www.sazemanfv.com   انجام می شود . وی اظهار داشت : هدف از اجرای طرح گسترش فرهنگ شهروندی از سوی این سازمان و مشارکت همه مجموعه و ارکان شهرداری بندرعباس ، حرکت به سمت توسعه همه جانبه شهری و اصلاح ارتباط شهروندان با محیط شهری ، اجتماعی انسانها و مدیران شهری است و حرکت در راستای تحقق شهر اسلامی در ابعاد محیطی ، اجتماع و مدیریتی ، افزایش آگاهی ها و مهارت زندگی در شهر و زمینه سازی پرورش عقلانیت عمومی جامعه در ارتباط با محیط شهری مانند حفظ فضای سبز و بوستانها ، حمل و نقل عمومی ، اخلاق و منش شهروندی ، مبلمان شهری ، مسائل ایمنی و محیط زیست شهری از دیگر اهداف طرح گسترش فرهنگ شهروندی است .