مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس: توجه به مفاهیم قرآنی مایه نورانی شدن زندگانی انسان است

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس گفت: ماه مبارک رمضان، ماه نزول قرآن و فرصتی بسیار مناسب برای بهره گیری از معارف والای این کتاب شریف و الهی است.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس، معظمی گودرزی توجه به مفاهیم قرآنی را مایه نورانی شدن زندگانی انسان دانست.

وی با بیان این‌که «تمام رویکردهای عمل، ایمان و رفتار قرآنی باید در مساجد محقق شوند» ادامه داد: البته یکی از مصادیق “ذکر”، نماز است که باید در مساجد اقامه شوند و باید تمام شرایط شمول آن در مساجد محقق شود و بر این اساس نمازگزار حقیقی در مساجد تربیت شوند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس با بیان این‌که «مساجد، مراکز تحقیق در حوزه علوم قرآن و حوزه‌های دینی هستند» افزود: بنابراین باید در مسجد کتابخانه‌هایی مجهز باشند تا اندیشه‌ورزی، تامل و دقت در حوزه‌های معارفی اتفاق بیفتد.

معظمی گودرزی با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان به جهت نزول قرآن ویژگی های منحصری دارد، اظهار کرد: ماه مبارک رمضان به جهت نزول قرآن ویژگی های منحصری داردکه در میان ماه های سال قمری برترین است، ماه رمضان ماهی است که قرآن برای هدایت انسان ها در آن نازل شده است.

وی افزود: این ماه در روایات اسلامی ماه خدا و میهمانی امت پیامبر اکرم(ص) خوانده شده و خداوند متعال از بندگان خود در این ماه در نهایت کرامت و مهربانی پذیرایی می کند .

معظمی گودرزی یکی از سفارشات موکد رهبر انقلاب را بهره‌برداری از دعا بویژه صحیفه سجادیه در ماه مبارک رمضان برشمرد و گفت: اسلام به عنوان دین کامل دربردارنده قوی‌ترین دعاها با مضامین بسیار عمیق است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس در پایان علما و روحانیون را سنگربانان اسلام در ترویج دین و معارف اسلامی خواند و افزود: مهم‌ترین رسالت علما و روحانیون هدایت مردم به سمت معارف الهی و  وظایف دینی در این ماه با عظمت می باشد.