مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس خبرداد: تدارک برنامه های ویژه ماه مبارک رمضان در شهر بندرعباس

IMG_1655

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس از برنامه های ویژه این سازمان در ماه مبارک رمضان خبرداد.

به گزارش روابط سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس، محمد مهدی جهانبخش با باین اینکه رمضان ماه تبلور معنویت و خودشناسی انسان هاست، اظهار کرد: در این ماه باید از تمامی زرق و برق های دنیوی دوری کرد و با شناخت بهتر از خود بتوان در راه شناخت و معرفت و خداشنانسی گام برداشت.

وی تصریح کرد: رمضان ماه پربرکت و ضیافت الهی است که باید با تصحیح در رفتار و کردار خود بتوانیم در آینده در راه تقرب الهی و خدمت به شهروندان گام برداریم.

جهانبخش در تشریح برنامه های سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس در ماه مبارک رمضان، افزود: سازمان فرهنگی ورزشی در استای توجه به مقوله فرهنگ و ورزش به عنوان دو موضوع محورساز در محلات سعی در اجرای برنامه های مختلف در این ماه مبارک در سطح شهر بندرعباس دارد.

وی اضافه کرد: برگزاری مسابقات فوتسال، فوتبال ساحلی، شطرنج و تنیس روی میز در سطح محلات از مهمترین برنامه های ورزشی ویژه ماه مبارک رمضان در سطح محلات است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس به برگزاری جشن کلی گنجشکی ها در ۱۹ تیرماه در بوستان غدیر اشاره و تصریح کرد: جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) در ۲۲ تیرماه، برگزاری مراسم ویژه لیالی قدر در امامزاده سید مظفر، برگزاری مراسم عزاداری شب های قدر در سالن فجر با حضور ورزشکاران و هنرمندان،شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس در سوم مردادماه و برگزاری جشن عید فطر در ششم مردادماه از دیگر برنامه های تدارک دیده شده در ماه مبارک رمضان است.

جهانبخش با بیان اینکه جشنواره سفره های آسمانی در ۲۴ تیرماه در پارک بانوان برگزار می شود، اضافه کرد: برنامه تجلیل از یاوران مساجد، بازدید و برپایی سفره افطاری در مرکز نگهداری بی سرپرستان علی ابن ابیطالب و برگزاری محافل انس با قرآن از دیگر برنامه هایی است که در طول ماه رمضان در شهر بندرعباس برگزار می شود.

وی در پایان از برگزاری جشنواره ورزشی ماه مبارک رمضان ویژه کارکنان و خانواده های شهرداری بندرعباس و سازمان های وابسته خبرداد.