با حضور گسترده مردم “جشن شعبانیه” در بندرعباس برگزار شد

همزمان با شب نیمه شعبان و میلاد یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج) “جشن شعبانیه” با حضور گسترده مردم شهر بندرعباس و با اجرای هنرمندان مختلف کشوری و استانی در محل پارک عدیر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس، در این مراسم مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس با گرامیداشت میلاد امام زمان(عج)، اظهار کرد: فرهنگ مهدوی به تمام آرمان‌های بشری متصل است و عدالت‌خواهی از مهم‌ترین خواسته‌های بشر است و کسی که در انتظار عدالت است، باید عادل باشد.

علیرضا پاکدامن با بیان اینکه فرهنگ انتظار بعنوان یک فرهنگ نجاتبخش بشر از ظلم و جور، مورد تایید همه جهانیان است، تصریح کرد: وظیفه کنونی مردم در مقابل فرهنگ مهدویت، معرفت نسبت به آن حضرت و انتظار ظهور آن حضرت می باشد.

وی با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ مهدویت خاظرنشان کرد: فرهنگ مهدویت و انتظار باید به صورت گسترده در تمامی سطوح مختلف جامعه بویژه برای نسل جوان تبیین شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس همچنین از برگزاری جشنواره آذین بندی و برپایی ایستگاه صلواتی در اقصی نقاط شهر بندرعابس خبرداد و اضافه کرد: برگزاری جشنواره عکس و نقاشی از برنامه های آینده سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس به مناسبت ایام شعبانیه و ماه مبارک رمضان می باشد.

این مقام مسوول در پایان از برگزاری چنین جشن هایی تا پایان سال به مناسبت های گوناگون خبر داد و اظهار کرد: استمرار این روند در جهت شادی خانواده ها و افزایش انگیزه و تحرک در جامعه می باشد.

لازم به ذکر است، در ایام شعبانیه و همزمان با زاد روز باسعادت حضرت مهدی (عج ) یگانه منجی عالم بشریت مردم بندرعباس با حضور در آیین های جشن و سرور و چراغانی کردن معابر و خیابان ها و توزیع شیرینی و شربت عید بزرگ میلاد این ایام خجسته و میمون را گرامی داشتند.