مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس خبرداد: تجلیل از مدال آوران هرمزگانی بازی های آسیایی اینچئون

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس، محمد مهدی جهانبخش افزود: تربیت بدنی مکمل تربیت معنوی و اخلاقی است و در اولویت برنامه های مدیریت استان و کشور برای تعالی نشاط قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ موجب تعالی اخلاقی می شود و لازم است در راستای ترویج فرهنگ پهلوانی در ورزش برنامه های جدی تری تدوین و اجرا شود، تصریح کرد: ورزش تقویت کننده فضای صلح و دوستی در دنیا است و ایران اسلامی به یمن شهدا و ایثارگران جزو جزیره امن در جهان تبدیل شده است.

جهانبخش اضافه کرد: میادین ورزشی دنیا باید به اماکن صلح و دوستی تبدیل شود. احترام به فرهنگ ها از اهداف تشکیل مسابقات بین المللی است.

وی با بیان اینکه ورزش قهرمانی ویترین و تابلوی ورزش پهلوانی است، ابراز نمود: ورزش حرفه ای نیز می تواند مشوق خوبی در امر توسعه ورزشی باشد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس با اعلام این که ورزش حرفه ای نباید صرفا نگاهش به درآمد و نافی اخلاق باشد، تصریح کرد: باید تلاش کنیم فرهنگ پهلوانی در کنار فرهنگ قهرمانی نهادینه شود.

جهانبخش از انعکاس مناسب رسانه ها در پوشش اخبار مدال آوری ورزشکاران هرمزگانی در مسابقات کره جنوبی تقدیر و خاطر نشان کرد: کسب دو مدال نقره مسابقات آسیایی، بیانگر ظرفیت های بالای ورزش هرمزگان است.

وی با اعلام این که ورزشکاران مدال آور لحظات سختی را در اردوی تیم ملی داشتند، گفت: جامعه باید قدردان افتخارآفرینی ورزشکاران و دوستدار صمیمی آنان باشد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس با تاکید بر تکریم از خانواده‌های مدال آوران ورزشی، افزود: موفقیت های مدال آوران موجبات دلگرمی جامعه را فراهم می‌کند.