جشنهای پیروزی انقلاب در محلات بندرعباس برگزار می شود .

IMG_8304

همزمان با فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر و پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ، مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس ، دهه فجر را یادآور حضور شورانگیز ساحل نشینان خلیج نیلگون فارس در عرصه مبارزه با حکومت مستبد پهلوی و حمایت بی‌چون و چرای آنها از رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب دانست.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس : محمد مهدی جهانبخش انقلاب اسلامی را تداوم انقلاب سرخ عاشورا دانست و تاکید کرده  : در انقلاب اسلامی ملت ، با اعتقادی راسخ، نیروهای کفر و باطل را شکست دادند و چشم قدرتمندان را خیره ساختند .

جهانبخش با اشاره به رویکرد سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس در انجام فعالیتهای اجتماعی ، هنری ، ورزشی و تجربه  موفق جشنهای غدیر و وحدت به برگزاری این جشنها در محلات با همکاری و مشارکت  مناطق سه گانه شهرداری و نواحی نه گانه اشاره کرد به برگزاری هرچه با شکوه تر این مراسمات ، نسبت به سالهای قبل را تاکید کرد .

وی با اشاره به اینکه نسل جوان باید با دستاوردهای انقلاب اسلامی آشنایی پیدا کند گفت: همواره سعی کرده ایم برنامه های دهه فجر امسال،تمامی مخاطبین از خردسال ،نوجوان ، جوانان و بزرگسالان را در بر گیرد.

جهانبخش برنامه های فرهنگی سطح شهر را در برپایی جشن انقلاب از سوی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری در ۹ محله با همکاری مناطق ۳ گانه شهرداری و جشن بزرگ انقلاب در پارک غدیر  همراه با اهدای جوایز ارزنده ،  برگزاری همایش پیاده روی خانواده ، ایستگاه های صلواتی ، پخش سرود های انقلابی در بوستان ها ، آذین بندی سطح شهر ، تور انقلاب ، نمایشگاه عکس انقلاب و برگزاری هرچه با شکوه تر راهپیمایی بزرگ یوم الله ۲۲ بهمن ماه با حضور قشر عظیم مردم همیشه در صحنه در جوار خلیج نیلگون همیشه فارس عنوان کرد.

IMG_8295