قدردانی نماینده ولی فقیه از سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس

20150201_205105 - Copy

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس در دیدار مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس با ابراز رضایت از روند رو به رشدفعالیت های فرهنگی ورزشی در بندرعباس  از کارکنان سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قدردانی کرد .

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس آیت الله غلامعلی نعیم آبادی با خوب توصیف کردن کارکرد سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گفت : از جمله فعالیت های  که می تواند در راستای توسعه شهر بندرعباس مفید واقع شود گسترش فرهنگ شهروندی و حاکمیت اخلاق اسلامی است و در این زمینه شهرداری بندرعباس و سازمان های وابسته ی آن سهم بسزایی دارند .

وی با اشاره به اینکه رفتار های شهرورندان باید به گونه ای باشد که نمایانگر هویت اسلامی و ایرانی آنها باشد ، آموزش شهروندی را بسیار حائز اهمیت بر شمرد و اظهار داشت بهره مندی از کارشناسان ، انتخاب واژه ها و پیام های فاخر و رسا گامی مهم در گسترش فرهنگ شهروندی است و شهروندان نیز در این راستا باید با مدیرت شهری همکاری کنند  .

به گفته امام جمعه بندرعباس : فرهنگ ، زیر بنای توسعه است و گسترش فرهنگ نیز توسعه همه جانبه ی شهری را شتاب می بخشد .

در این دیدار مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس نیز با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در نیمه ی دوم امسال و فعالیت های پیش رو گفت : برگزاری جشن های انقلاب در محلات و نخستین المپیاد ورزشهای ساحلی نمونه ای گویا از همکاری درون سازمانی مدیریت شهری است .

محمد مهدی جهانبخش با قدردانی از رهنمود های نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمغه بندر عباس اظهار امیدواری کرد راهنمایی های دلسوزانه رئیس شورای فرهنگی برای این سازمان راه گشاست  و توجهات امام جمعه ی بندرعباس در زمینه ی فرهنگ و ورزش سند افتحاری برای مدیران و کارکنان سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس است .