جشن های سازمان فرهنگی ورزشی با شکوه هرچه تمام تر ادامه دارد .

IMG_9489

آیین های دهه مبارک فجر پیروزی شکوهند انقلاب اسلامی در محلات بندرعباس از سوی سازمان فرهنگی ورزشی  شهرداری ، مناطق سه گانه و نواحی نه گانه  شهردای  ادامه دارد  .

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس ، در شب چهارم  از این جشن ها در محله چاهستانیها  با حضور منصور آرامی نماینده بندرعباس ، قشم ، حاجی آباد ، بندرخمیر و ابوموسی  در مجلس شورای اسلامی ، فاطمه جراره و عباس پوریان اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس برگزار شد .

نماینده مردم بندرعباس ، قشم ، حاجی آباد ، بندرخمیر و ابوموسی  در مجلس شورای اسلامی گفت  : تمام تلاش باید این باشد که نسل چهارم انقلاب بعد از گذشت ۳۶ سال به سن و سال مدیریت برسند و بعد از گذر از این دوران بتوانند مدیران نسل انقلاب  برای استان و کشور باشند  .

آرامی اضافه کرد : تلاش کنیم در کنار برگزاری جشن های انقلاب ، دوران پرشکوه ۳۶ سال انقلاب را در گوشه ای از ذهن خود نگاه داشته و هر روز در مورد این وقایع مطالعه و آن را به همگان منتقل کنیم .

وی با قدردانی از سازمان فرهنگی ورزشی شهردادری بندرعباس گفت : آرزومنیدم محلات ما که مردمانی به این شادمانی  و خونگرمی دارد ،  در کنار آن مسئولین  هم تمام تلاش خود را برای حل مشکلات آنان به کار گیرند و بتوانند در جهت رفاه و آبادانی محلات گام بردارند .

در ادامه محمد مهدی جهانبخش مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس با سپاس و قدردانی از حضور چشمگیر مردم محله چاهستانیها از اهالی این محله خواست با مشارکت خود در برنامه های مختلف سازمان فرهنگی ورزشی ، روند توسعه ی همه جانبه شهری را شتاب بخشند .

 این مراسم با ویژه برنامه هایی از قبیل  نورافشانی  و هنرنمایی  هنرمندان استان تا پاسی از شب ادامه داشت و مانند شب های  گذشته به تعدادی از خانواده های معظم شهدا و هیات امنای محله چاهستانی ها  ، لوح سپاس و هدیه داده شد .

IMG_9417 IMG_9429 IMG_9227 IMG_9162 IMG_9190 IMG_9127 IMG_9266 IMG_9301 IMG_9335 IMG_9526 IMG_9538 IMG_9515