جشن انقلاب با حضور پر شور مردم محله قریشی ها از سوی سازمان فرهنگی برگزار شد .

IMG_1037IMG_1205

آیین های دهه مبارک فجر پیروزی شکوهند انقلاب اسلامی در محلات بندرعباس از سوی سازمان فرهنگی ورزشی  شهرداری ، مناطق سه گانه و نواحی نه گانه  شهردای  ادامه دارد  .

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس ، در شب هشتم   ،  این جشن ها در محله قریشی ها با حضور مدیران شهری و مسئولین استانی  برگزار شد .

در آغاز این جشن رییس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت  : انقلاب اسلامی ریشه در باورهای دینی مردم دارد و از شروع مبارزه امام راحل علیه استکبار گروه های مختلفی پیشنهاد مبارزه مسلحانه را در دستور کار خود قرار دادند ولی امام راحل ( ره ) با آگاهی و بصیرت بخشی و آگاه سازی مردم از طریق  نوار کاست سخنان خود و اعلامیه ، امت را همراه و همگام کرد  .

سالاری گفت : بزرگترین خصوصیت انقلاب اسلامی این بود  که همه مردم در تمام شهرهای کشور هم گام امام راحل(ره) بودند حتی در شهر بندرعباس که قبل از انقلاب با کمترین امکانات رفاهی به عنوان تبعیدگاه استفاده می شد و این محرومیت سرآغاز یک شروع در تحول و آبادانی در  استان هرمزگان شد  .

وی با قدردانی از سازمان فرهنگی ورزشی شهردادری بندرعباس گفت : تا پایان سال ۹۴ اقدام به راه اندازی شورا یاری ها میکنیم تا بهتر بتوانیم پل ارتباطی مستقیم میان مردم و شهرداری داشته باشیم .

به گفته رییس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت : پاسخگویی و خدمت رسانی به شهروندان را به شهرداری های مناطق و نواحی آورده ایم   و به صورت مستمر در یکی از روزهای هفته مهمان شهرداری های مناطق هستیم تا هر چه بهتر و سریع تر به مشکلات شهروندان  رسیدگی شود .

در ادامه محمد مهدی جهانبخش مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس با سپاس و قدردانی از حضور پرشور مردم نجیب و ولایت مدار محله قریشی ها  از اهالی این محله خواست با مشارکت خود در برنامه های مختلف سازمان فرهنگی ورزشی ، روند توسعه ی همه جانبه را شتاب بخشند .

جهانبخش خاطر نشان کرد : مدیران سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس بر این باورند که توسعه متوازن و پایدار باید در برگیرنده همه نقاط و نواحی شهر باشد و سازمان فرهنگی با محوریت قرار دادن این هدف اقدام به برگزاری این جشن ها در محلات کمتر توسعه یافته کرده است .

در پایان عباس پوریان رییس کمیسیون فرهنگی واجتماعی شورای اسلامی شهربندرعباس با عرض تبریک دهه فجر انقلاب  اسلامی  گفت : انقلابی که با باورهای دینی و اعتقادی مردم شکل گرفته و برای آن جان ها و خون  های زیادی داده شده است بی شک به راحتی به دست نیامده است و تلاش ما برای حفظ و پاسداشت خون شهدایی که در این راه جانشان را داده اند وظیفه ای بسیار سنگین است .

گفتنی است این مراسم با ویژه برنامه هایی از قبیل  خاطره گویی انقلاب ،  نورافشانی  و هنرنمایی  هنرمندان تا پاسی از شب ادامه داشت . همچنین به تعدادی از خانواده های معظم شهدا و نخبگان محله قریشی ها ، لوح سپاس و هدیه داده شد .

IMG_0992

IMG_1126 IMG_1123 IMG_0876 IMG_1255 IMG_1177 IMG_1138 IMG_1281 IMG_1243 IMG_1236 IMG_0714 IMG_0739