با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری مسابقات دو ماراتن قهرمانی کشور جام هرمز برگزار شد .

250 b

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس ، مسابقه دو ماراتن قهرمانی کشور جام هرمز با حضور ۵۵ دونده از سراسر کشور برگزار شد.

این مسابقات که با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری برای دومین بار در بندرعباس برگزار شد ، به مسافت ۴٢ کیلومتر و ١٩۵ متر از مسیر زیرپرچم پارک غدیر بندرعباس به سوی پارک جنگلی و از پارک جنگلی تا سه راه جهانبار و بلعکس انجام شد.

در این مسابقه که با حضور مسوولان فدراسیون دوومیدانی و مدیران ورزشی استان انجام شد، سید مهدی شریفی از استان فارس قهرمان شد. حسن شیرقوی از تیم نیروهای مسلح در جای دوم و محمدرضا ابوترابی از اصفهان بر سکوی سوم ایستاد و پژمان پرزه ای و علی اصغر لطیفی هردو از همدان چهارم و پنجم شدند و رضا عزیزی از استان البرز در جای ششم قرار گرفتند.

در مجموع تیمی نیز نیروهای مسلح با ۱۱امتیاز منفی ، استان فارس با ۲۷ امتیاز منفی و استان قزوین با ۳۴ امتیاز منفی مقام اول تا سوم تیمی دو ماراتن را بدست آوردند.

در پایان این ماراتن ۴٢ کیلومتری که ۵۵ شرکت کننده حضور داشتد به نفر اول ٧ سکه بهار آزادی اهدا شد. نفردوم  ۵ سکه بهار آزادی گرفت و نفرات سوم تا ششم هم به ترتیب چهار، سه ، دو و یک سکه بهار آزادی داده شد.