نشست هم اندیشی کمیته فرهنگی خدمات سفر شهرداری بندرعباس برگزار شد.

IMG_7478

نشست هم اندیشی کمیته فرهنگی خدمات سفر شهرداری بندرعباس دوشنبه ۴ اسفند با حضور مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس مدیران و نمایندگان  سازمانهای وابسته شهرداری برگزار شد .

محمد مهدی جهانبخش مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس ، شهرداری را پیشانی خدمات رسانی دانست و از مدیران این حوزه خواست تا با بهره گیری از استعدادهای موجود، به درآمد زایی برای سازمانهای خویش بپردازند. ایشان همچنین تعامل سازنده بین بخشی را نشانه تکامل و تعالی سازمان دانست و بر تقویت این موضوع تاکید کرد.

وی در این جلسه پس از تقدیر از عملکرد دلسوزانه سازمانها ، از مدیران خواست تا با برنامه ریزی مدون و عملیاتی، از بروز هر گونه موازی کاری جلوگیری کنند . مدیرعال سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس ، دراین زمینه افزود با توجه به نزدیک شدن به واپسین روزهای سال جاری و استقبال از تعطیلات نوروز، ۲۰ روزآینده را به عنوان روزهای طلایی خدمت رسانی خواند و از همه مدیران این حوزه خواست تا با جدیت تمام به برنامه ریزی در این زمینه بپردازند.

در این جلسه مدیران سازمانهای وابسته  حوزه معاونت خدمات شهری، ضمن ارائه گزارش از عملکرد سازمان مربوطه ، به بیان برنامه های آینده خود  بویژه برنامه های مرتبط با استقبال از گردشگران نوروزی پرداختند.

۱٫برنامه ریزی و برگزاری فعالیتهای فرهنگی و هنری در مراکز اسکان گردشگران

۲٫برپایی جنگ های شادی و  مسابقات

۳٫برپایی نمایشگاه های مختلف با رویکرد فرهنگی

۴٫ اجرای نمایش  خیابانی

۵٫برگزاری تور های گردشگری و  تفریحی

۶٫تهیه بروشورها و پلاکارد های راهنما و همچنین خوش آمد گویی و پیام های هشدار دهنده و آموزشی و توزیع آن در میان گردشگران

و تجهیز نمازخانه های سطح شهر از جمله  مواردی بود که در این نشست مورد بحث و برسی قرار گرفت

IMG_7484