مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس خبرداد: برگزاری برنامه های ویژه ماه مبارک رمضان در سطح شهر بندرعباس

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس از برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی در ایام ماه مبارک رمضان در سطح شهر بندرعباس خبرداد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس، علیرضا پاکدامن در خصوص اجرای برنامه های فرهنگی برای تمامی قشرها گفت:جشن کله گنجشکی ها برای کودکان و نوجوانانی که امسال برای نخستین بار به میهمانی ماه مبارک رمضان دعوت شده اند و روزه دار بوده برگزار می شود که علاوه بر جنگ شادی برای کودکان و اجرای مسابقه، شامل کارگاه ساخت بادبادک و قلعه های شنی می باشد که در ساحل سرو(بوستان کپشکن) برگزار خواهد شد تا بتوان آشنایی و مأنوسیت کودکان با این ماه مبارک را افزایش داد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس اظهار کرد: جشنواره سفره های آسمانی، جشنواره خوشنویسی آیات قرآنی، مسابقه گفتگو های کودکانه با خدا، جشنواره عکس با موضوع نماز و نیایش و سفره های افطاری به صورت آماتور و حرفه ای حتی با تلفن همراه،مسابقه سی حدیث که با جمع آوری سی حدیث از احادیث مرتبط با ماه مبارک رمضان و تله تئاتر مرتبط با ماه میهمانی خدا به صورت سه اجرا در میادین سطح شهر از دیگر برنامه و طرح ها در دست اجرا در طول ماه مبارک رمضان می باشد.

پاکدامن در خصوص برنامه های درون سازمانی در بین کارمندان سازمان خاطرنشان کرد:ختم دسته جمعی قرآن، نصب دعای روزانه ماه رمضان در تابلو اعلانات سازمان،اختصاص یک روز ازحقوق پرسنل جهت اهدا و تحت پوشش قراردادن ایتام، برگزاری مسابقه روزانه ویژه ماه رمضان در بین کارکنان و چاپ برشور دانستنی های ماه رمضان شامل تغذیه، مناجات و …. از برنامه های درون سازمانی می باشد.

وی همچنین از برگزاری جشنوراه خوشنویسی با آیات قرآنی خبرداد و تصریح کرد: این جشنواره با همکاری انجمن خوشنویسان با محوریت ماه رمضان در فرهنگسرای طوبی برگزار می شود.

پاکدامن افزود:علاوه بر جشنواره خوشنویسی نیز جشنواره سفره های آسمانی با موضوعیت پخت غذاهای بومی در پارک بانوان با مشارکت بانوان خوش سلیقه در تزیین و پخت افطاری مصادف با ۲۷ رمضان برگزار می شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس در پایان با بیان اینکه امروزه فعالیت در تمامی بخش های فرهنگی به عنوان یک ضرورت و اولویت محسوب می شود، از برگزاری اینچنین طرح هایی در سایر ایام تا پایان سال جاری خبرداد.