جایگاههای عرضه مطبوعات نقشی مهم در گسترش فرهنگ دارند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس گفت: با توجه به اهتمام شهرداری بندرعباس به زیباسازی فضای این شهر، روند ساماندهی جایگاه عرضه مطبوعات تسریع می شود.
به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس، محمد مهدی جهانبخش در بازدید از شماری از جایگاه های عرضه مطبوعات شهر بندرعباس، افزود: خوشبختانه عزم جدی برای تحقق این موضوع از طرف شهرداری و نمایندگان این صنف وجود دارد و امیدواریم در کمترین زمان ممکن شاهد بازتاب مثبت این کار در سطح شهر باشیم.
وی کمک به فعالیت های فرهنگی و هنری سطح شهر به عنوان یکی از اولویت های کاری شهرداری در سالهای اخیر دانست و عنوان کرد: جایگاه های عرضه مطبوعات پلی میان مردم و مطبوعات است و باید همواره قدردان زحمات این صنف زحمتکش بود زیرا با فعالیت های شبانه روزی شان نقش مهمی در ارائه اخبار به شهروندان دارند.
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس در پایان گفت: امیدوارم بتوانیم در راه اشاعه فرهنگ صحیح و ایجاد زیرساخت های فرهنگی سهمی مهم در شهر بندرعباس ایفا کنیم.
لازم به ذکر است، در پایان مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس با اهدا لوح سپاس و هدایایی از زحمات دکه داران مطبوعاتی تجلیل کرد.

IMG_0645

IMG_0668

IMG_0675

IMG_0698

IMG_0713

IMG_0724