شهرداری بندرعباس-برق نوین شیراز/چهارشنبه ساعت ۱۵ ورزشگاه تختی

Untitled-1

دیدار نارنجی های گروه اول لیگ دسته دوم فوتبال کشور می تواند مصاف دیدنی هفته سوم لیگ دسته دوم فوتبال کشور باشد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس، نتایج هفته پیشین نشان می دهد که هر دو تیم با روحیه بالا پای به میدان خواهند گذاشت. برقیها در یک دیدار خانگی سه بر یک پیروز میدان بوده اند و بندریها در خارج از خانه تیم حریف را پنج تایی کردند. هر دو تیم از دو بازی ابتدایی خود یک برد دارند و یک باخت. اما تیم شهرداری بندرعباس بعلت رای فیفا با کسر سه امتیاز مواجه شده است هر چند به گفته مسولین این تیم آنها در تلاشند که بزودی رای را برگردانند و این موضوع می تواند زنگ خطر را برای سایر تیم ها به صدا دربیارد.

برقیهای جدید فارس که به گفته سرمربی آنها روز به روز و هفته به هفته بهتر خواهند شد و هفته گذشته نیز بازی بسیار دلچسبی را به نمایش گذاشت ، اگر می خواهند در این جدول حرفی برای گفتن داشته باشند باید به همان اندازه که در خانه خوب بازی میکنند ، بیرون از خانه هم اینچنین باشند کما اینکه در بازی اول نیز چنین بوده اند و با بدشانسی نتیجه را واگذار کرده اند. کسب نتایج کامل بازیهای خانگی و امتیاز کامل ندادن به تیم های مدعی در خارج از خانه مطمئنا کمک شایانی به تیم برای صعود خواهد کرد. یاران وحید رضایی با پشت سر گذاشتن تمرینات شادابی در این هفته با قوای کامل عازم بندرعباس خواهند شد تا حداکثر امتیازات بازی را از آن خود کنند.

از آن سو تیم بندرعباس هم که تازه از لیگ یک سقوط کرده است قطعا می داند که ماندن در لیگ دو عاقبت خوشی نخواهد داشت لیکن تمام سعی خود را خواهد کرد تا هر چه زودتر به لیگ یک بازگردد. از این رو آنها قصد دارند نهایت استفاده را از بازیهای خانگی ببرند هرچند در بازی با یاران غدیر هشتگرد نشان دادند این پتاسنیل در نارنجی پوشان بندرعباسی وجود دارد تا ترس را در دل رقبا بیاندازند. آنها بازی اول را مقابل دیدگان هواداران خود در برابر تیم قدرتمند نیروی زمینی واگذار کردند.

با این تفاسیر روز چهارشنبه ساعت ۱۵ در ورزشگاه تختی بندرعباس باید منتظر یک بازی زیبا باشیم چراکه هر دو تیم برای کسب سه امتیاز به میدان خواهند آمد تا از نیمه بالایی جدول دور نمانند.