سوپرلیگ کاراته کشور؛ شهرداری بندرعباس از شهرآورد هرمزگان سربلند بیرون آمد

هفته سوم و چهارم سوپرلیگ کاراته کشور هفته گذشته در سالن دستگردی تهران به صورت متمرکز برگزار و در یکی از مهمترین دیدارها شهرآورد هرمزگانی ها به سود تیم شهرداری بندرعباس به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس، در هفته سوم مسابقات تیم شهرداری بندرعباس که در هفته اول و دوم با یک برد و یک شکست در جایگاه پنجم تکیه زده بود به مصاف فولاد نوین سپاهان رفت و در یک دیدار نزدیک و تماشایی برابر نماینده اصفهان شکست خورد. در این دیدار در بخش کومیته امیررضا امینی، علی ملوکی و مسعود وطن پرست برای تیم شهرداری به پیروزی دست یافته،یونس ناصری برابر حریفش به تساوی و محمد حسن بوستانی،عبدالستار بهرامی و دانیال قره ویسی برابر حریفان شکست خوردند. همچنین در بخش کاتا (انفرادی) سیامک خرسندی و (تیمی) نیاوش فتحی نزاد، حسین تنی و میلاد کهنسال برابر کاتاکاران اصفهانی شکست خوردند.

اما در هفته چهارم این رقابت ها جدال نمایندگان هرمزگان از حساسیت بالایی برخوردار بود به نحوی که تمامی حضار در سالن تمامی نگاه های خود را معطوف به تماشای این شهرآورد حساس بین شهرداری بندرعباس و صنعت برق هرمزگان کرده بودند. در این مسابقه کاراته کاران شهرداری بندرعباس با بهره گرفتن از نکات فنی محمد بهرامی و جاسم ویشگاهی و صنعت برق هرمزگان با هدایت ابراهیم شهدوستی جدال پایاپایی را از خود نشان داند تا در پایان شاگردان بهرامی با توجه به پیروزی در بخش کاتا از سد تیم صنعت برق عبور کرده و جایگاه خود در جدول مسابقات را تحکیم بخشید. نتایج کامل این دیدار به شرح زیر است:

*شهرداری بندرعباس – صنعت برق هرمزگان

بخش کومیته:

امیررضا امینی ۲-۰ حمید باباپلنگی

بنیامین صحافی ۱-۱ حمید صفرزاده

یونس ناصری ۰-۰ پیام مرادی

عبدالستار بهرامی ۳-۵ علی گلابی

دانیال قره ویسی ۰-۰ هادی صفی

مسعود وطن پرست ۲-۲ حمید سمند

علی ملوکی ۰-۰ علی پارسا

همچنین در بخش کاتا تیم شهرداری با ترکیب محمد پیرانی(انفرادی) و نیاوش فتحی نزاد،حسین تنی و میلاد کهنسال با نتیجه ۷ بر ۳ به پیروزی دست یافت.