به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس؛ جشن روز جهانی کودک برگزار شد

به مناسبت گرامیداشت روز جهانی کودک سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس جشنی را به همین مناسبت ویژه نونهالان و کودکان در پارک شهدا بندرعباس به مدت سه روز برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس، معصومه قاسمی(رییس اداره فرهنگی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس) در این زمینه گفت: در سال ۱۹۴۶ بعد از جنگ جهانی دوم در اروپا ، انجمن عمومی سازمان ملل به منظور حمایت از کودکان ، مرکز یونیسف را که ابتدا انجمن بین المللی ویژه کودکان سازمان ملل نام گرفت ایجاد کرد که در سالهای بعد این مرکز به عنوان یکی از بخشهای دائمی در سازمان ملل شکل گرفت.

وی نقاشی کودک و نوجوان، مسابقات خانوادگی و تست هوش را از آیتم های در نظر گرفته شده برای جشن روز کودک در بندرعباس عنو ان کرد.

قاسمی با تاکید بر اینکه، کودکان باید در فضایی سرشار از خوشبختی، شادکامی، محبت و تفاهم زندگی کنند بر فراهم آوردن بسترهای تحقق این مهم تاکید کرد.

وی کودکان را ادامه دهندگان مسیر زندگی بزرگان خواند و گفت: از این رو مسئولان و متولیان فرهنگی و اجتماعی کودک باید برنامه ها و سیاست های اثر گذاری را برای هموار ساختن راه رشد و تعالی آینده سازان کوچک تعریف و به انجام برسانند.

رییس اداره فرهنگی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس برگزاری مراسم روز جهانی کودک را ورود به دنیای کودکان عنوان کرد و افزود: این مناسبت مطالب مهمی را به ذهن و اندیشه همگان اعم از خانواده ها و مسئولان متبادر می کند که به لحاظ درک و شناسایی افکار و روحیه کودکان حائز اهمیت و قابل تأمل است.