همایش ماهیگیری گرامیداشت دهه فجر در بندرعباس برگزار شد

به مناسبت ایام فرخنده سی و هفتمین پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران سومین همایش همایش ماهیگیری خانواده در بلوار ساحلی پارک پشت شهر با حضور شمار زیادی از شهروندان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس در این همایش که بیش از ۳ ساعت به طول انجامید شهروندان با قلاب ماهیگیری کردند و در میان بین شرکت کننده ای با صید ماهی به طول سی سانتی متر بزرگترین ماهی را صید کرد و شرکت کننده ای دیگر در کمتر از یک دقیقه از شروع همایش رکورد سریعترین صید را به خود اختصاص داد .

محمد مهدی جهانبخش مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهردرای بندرعباس گفت : رشته ماهیگیری بسیار مفرح است و میتوان با فراهم ساختن محیط های آموزشی و تفریحی مردم زیادی را جذب این رشته ورزشی کرد و افراد فعالی در این رشته وجود دارند که می توان از پتانسیل های آنها در شهر بندرعباس استفاده کرد.

وی افزود : هدف از اجرای این همایش ترویج ورزش ماهیگیری، مصرف ماهی و نقش آن در سلامت روح است

در این همایش که با حضور حدود ۱۰۰ نفر از شهروندان برگزار شد سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس میزهایی هم برای نقاشی کودکان در نظر گرفته بود تا این‌گونه کودکان هم در همایش به نوعی سرگرم باشند.

در پایان همایش ماهیگیری که با حضور پرویز سالاری، عضو شورای اسلامی شهر ، نادر نوک زاده مسئول حراست و روزبه زابلی مدیر واحد ورزش سازمان شهرداری بندرعباس برگزار شد آقای جواد ملالی نژاد با سید بیشترین ماهی ، علیرضا حصیر باف با صید بزرگترین ماهی و به ترتیب صید آقایان ابراهیم زراعی ، آبتین شریفی ، مجید قلندری ، محسن عطار ، قاسم کدیمی و خانم ها کریمی و باقری به ترتیب اول تا نهم شدند .

IMG_4732 IMG_4738 IMG_4750 IMG_4847 IMG_4850 IMG_4856 IMG_4870 IMG_4882 IMG_4895 IMG_4911