هشتمین شب جشن های انقلاب اسلامی در محله آزاد شهر برگزار گردید

آیین جشن های دهه مبارک فجر پیروزی شکوهند انقلاب اسلامی در محلات بندرعباس از سوی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و مناطق سه گانه شهردای در روز هشتم برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس ، در هشتمین شب از دهه فجر انقلاب اسلامی این جشن ها در آزاد شهر با حضور مدیران شهری و شهروندان آغاز شد و با برنامه های شاد فرهنگی ، هنری ومسابقات جذاب توسط هنرمندان برتر استان ادامه پیدا کرد .

اخلاقی پور مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری بندرعباس با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و همچنین خدا قوت خدمت تمامی مجموعه شهرداری و بویژه رانندگان تاکسی گرامی. وی افزود رسالت اصلی تاکسیرانی بر سه محور است: فرهنگی ، آموزشی و اجرایی. و در این راستا سازمان تاکسیرانی در هفته کتاب و کتابخوانی تاکسیها را مجهز به کتابخانه سیار نمود و برنامه های مدونی فرهنگی و آموزشی برای این سازمان در نظر گرفته شده است. وی افزود بیمه رانندگان، نوسازی ناوگان تاکسیرانی و مسافربران شخصی سه مشکل اساسی تاکسیرانان عزیزبود که با همت شهردار محترم مرتفع شده است.

در ادامه این جشن پرویز سالاری رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بندرعباس با تبریک ایام الله دهه مبارک فجرو گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان و شهدای انقلاب اسلامی در استان هرمزگان بیان کرد: این انقلاب ساده به دست ما نرسیده است و از خرداد سال ۴۲ که امام خمینی (ره) به ترکیه تبعید شد هزاران هزار لاله گلگون کفن در سیاه چاله های ساواک شکنجه شدند و به شهادت رسیدند. این آرامش و آسایش حاصل مدیریت امام خمینی (ره) و خلف صالحش مقام معظم رهبری است. رمز و راز ماندگاری این نظام پیوند میان امت و امام است. وی افزود: دشمنان ما سی و هفت سال همه نوع توطئه را انجام دادند تا رخنه وشکاف ایجاد کنند میان ملت و امام. دشمنان نظام به این نتیجه رسیده اند که باید ما را به خودمان مشغول کنند و ما باید هم در راهپیمایی ۲۲ بهمن که یوم الله ما است و هم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری بار دیگر با انتخاب افرادی اصلح، مجلسی کارآمد را بوجود بیاوریم.ما باید حواسمان را جمع کنیم و به شاخصهایی که مقام معظم رهبری بیان کردند و شاخصهایی که آرمان و ارزش امام است پایبند باشیم.

وی در ادامه افزود: شهرداری بندرعباس به مناسبت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ۳۷ پروژه را در محلات مختلف افتتاح خواهد کرد. وی اضافه کرد که افتخار ما در شورای چهارم این است که جشن ها و پروژه ها به درون دل محلات آورده ایم و محوریت برنامه های این شورا بر محله محوری و استفاده از نخبگان محلات برای بالا بردن سطح خدمتگذاری به مردم می باشد. وی در پایان به بیان خاطراتی از دوران انقلاب شکوهمند اسلامی و نقش مردم استان هرمزگان در به ثمر نشستن انقلاب شکوهمند اسلامی پرداخت.

کیانوش جهانبخش و هومن رفیعی بندری از اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس و بنی هاشمی مشاور شهردار نیز در این جشن حضور داشتند.

در گوشه ای از این مراسم اتوبوس شادی جهت آموزش مسائل ترافیکی به کودکان توسط سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری بندرعباس حاضر بود.

در این جشن از خانواده محترم شهداء ، معتمدین و نخبگان و ورزشکاران برتر این محله تقدیر و تشکر بعمل آمد.

شایان ذکر است این جشن ها در ده شب و در ده محله بندرعباس به اجرا در خواهد آمد.

IMG_2661 IMG_2719 IMG_2739 IMG_2901 IMG_2927 IMG_3065 IMG_3093 IMG_3143 IMG_3233 IMG_3286

IMG_3256

 

IMG_3318

 

IMG_2554 IMG_2585