ایستگاه نقاشی و نمایشگاه عکس انقلاب در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن برپا شد

از سوی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس ایستگاه نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان و نمایشگاه عکس انقلاب در انتهای مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن برپا شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس، در این مراسم با شکوه که با حضور گسترده شهروندان همیشه در صحنه شهر بندرعباس همراه بود سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس نیز با ایجاد ایستگاه نقاشی ، بخشی از فعالیت های فرهنگی و هنری خود را برای گروه سنی کودکان و نوجوانان برپا کرد .این غرفه که با استقبال مردم همیشه در صحنه روبرو شد ، شامل نقاشی کودکان و نقاشی روی صورت بود.

در ادامه مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس اظهار داشت : این ایستگاه نقاشی نیز با هدف نهادینه کردن فرهنگ انقلاب در قالب نقاشی برای کودکان برگزار شد تا کودکان ما از همان دوران کودکی با انقلاب و ارزش های مختلف آن آشنا شوند.

جهانبخش افزود: امروز در این ایستگاه نقاشی صدها تن از کودکان همراه با خانواده های خود شرکت کردند و با استقبال خوبی از سوی خانواده ها مواجه بودیم وی در خصوص نمایشگاه عکس انقلاب گفت: تصاویر بجا مانده از روزهای ابتدایی انقلاب در بندرعباس، تداعی کننده خاطرات آن روزها و انتقال دهنده مفاهیم ارزشمند اخلاقی و ایمانی است و سازمان فرهنگی شهرداری بندرعباس، بخشی از تصاویر ثبت شده از سوی منصور نعیمی عکاس صاحب نام استان هرمزگان از آن روزها در شهر بندرعباس را در نمایشگاه عکس به نمایش درآورده است.

وی افزود : شهروندان شریف، غیور و متدین شهر بندرعباس با حضور در راهپیمایی یوم الله۲۲بهمن بار دیگر هوشیاری خود را به معرض دید عموم بویژه دشمنان سرخورده این نظام و جهان اسلام گذاشته و به جهانیان ثابت کردند با تمامی قوا و نیرو از آرمانهای حضرت امام خمینی(ره) حمایت خواهند کرد.

وی انتقال دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل جوان جامعه را مهم ارزیابی کرد و گفت: کودکان و نوجوانان آینده داران انقلاب اسلامی هستند لذا انتقال دستاورهای انقلاب به نسل جوان در تبیین این دستاوردها حائز اهمیت است.

IMG_5103 IMG_5107 IMG_5213 IMG_5324 IMG_5369 IMG_5381 IMG_5426 IMG_5461 IMG_5519 IMG_5568 IMG_5718 IMG_5828 IMG_5876