سرمربی تیم ووشو شهرداری بندرعباس: هفته به هفته هماهنگ تر می شویم دو تالوکار چینی در نیم فصل جذب می کنیم

سرمربی تیم ووشو شهرداری بندرعباس گفت: در نیم فصل مسابقات اقدام به جذب دو تالوکار چینی خواهیم کرد که سابقه قهرمانی در مسابقات داخلی کشورشان را دارا هستند.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس، علیرضا بهره من پس از پیروزی برابر نماینده گیلان در مسابقات لیگ برتر ووشو کشور، افزود: هفته به هفته بر هماهنگی نفرات و عملکردشان افزوده شده و اگر همین روند ادامه یابد، امیدواریم با قرار گرفتن در یکی از رتبه های نخست یا دوم گروه خود راهی دور نیمه نهایی شویم.

وی با بیان اینکه تیم نفت تهران با داشتن نفرات ملی پوش از شانس زیادی برای صدرنشینی در گروه دوم مسابقات برخوردار است، تصریح کرد: امیدواریم با جذب دو تالوکار چینی در دور برگشت مسابقات لیگ برتر تیم نفت را شکست داده و در جایگاه نخست گروه بایستیم.

بهره من اظهار کرد: در گروه نخست مسابقات تیم پرشین تهران با جذب اکثر نفرات ملی پوش توانسته است به خوبی صدر جدول را در اختیار بگیرد و به دنبال هستیم تا در صورت امکان با این تیم در دیدار نهایی رو به رو شویم که این امر مستلزم کسب رتبه نخست در گروه خود می باشد.

سرمربی تیم ووشو شهرداری بندرعباس با اشاره به اینکه مسابقات لیگ تا ۱۳ بهمن ماه سالجاری تغطیل می باشد، خاطرنشان کرد: به دنبال آن هستیم تا در یکی از تاریخ های ۱۳ یا ۲۸ بهمن ماه میزبانی مسابقات را بر عهده بگیریم که در حال حاضر در انتظار تصمیم فدراسیون ووشو هستیم.

وی در پایان گفت: در صورت حمایت مسوولان باشگاه شهرداری در پایان فصل شاهد کسب یکی از رتبه های اول تا سوم مسابقات توسط تیم ووشو شهرداری خواهیم بود.