جشن بزرگ غدیر برگزار می شود

به مناسبت فرا رسیدن عید بزرگ غدیرخم و گرامیداشت دهه ولایت جشن بزرگ غدیر  از سوی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس در بوستان غدیر  برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس  ، به مناسبت سالروز ولایت حضرت علی (ع) ، جشن عید سعید غدیر خم  با حضور هنرمندان برجسته در ۲۹ شهریور ساعت ۲۰ در بوستان غدیر شهر بندرعباس برگزار می شود.

محمد مهدی جهانبخش مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس با اشاره به اهداف برگزاری این مراسم افزود: این مراسم با هدف ترویج و نهادینه کردن فرهنگ غدیر در جامعه ، تبیین جایگاه امامت و ولایت ، بزرگداشت اعیاد مذهبی و ایجاد فضای معنوی و شاد در این ایام در میان شهروندان  برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد : عید غدیر ، عید آل محمد “ص” و ارزشمند ترین و والاترین عید اسلام است . این روز بزرگ یاد آور تعیین امیرالمومنین به دست مبارک رسول اکرم”ص” به امر پروردگارش است،  باید این فطرت الهی را در دل ها زنده کرد و پرده های ظلمت و جهالت و تار های نادانی و غفلت را از دیدگان غافلان برداشت تا بر طریقه حق پایدار گردند و به صراط مستقیم الهی روی آوردند.

جهانبخش تصریح کرد: در همین راستا این جشن با سخنرانی مذهبی ، اجرای نمایش طنز ،مداحی، مولودی خوانی، با حضور شهروندان بندرعباسی  برگزار می شود.